Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[rename]
Pa si morda vprašal, kako to, da lahko nepooblaščeni dobil prej sklopko, kot pooblaščeni?
Kaj pa, če ti je vgradil kaj starega, rabljeno sklopko, ki jo je ravno potegnil ven iz totalke?
Samo da dodam - meni vcasih vgradijo kaj rabljenega na mojo prosnjo, ampak to izrecno moram placati na roko, ne more iti preko racuna.

Zato ne razumem, kako lahko nekdo ne opazi, da so mu vgradili stari del. Razen ce itak placuje garaznemu mojstru na roko.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776276

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.824
[bc123a]
> [rename]
> Pa si morda vprašal, kako to, da lahko nepooblaščeni dobil prej sklopko, kot pooblaščeni?
> Kaj pa, če ti je vgradil kaj starega, rabljeno sklopko, ki jo je ravno potegnil ven iz totalke?

Samo da dodam - meni vcasih vgradijo kaj rabljenega na mojo prosnjo, ampak to izrecno moram placati na roko, ne more iti preko racuna.

Zato ne razumem, kako lahko nekdo ne opazi, da so mu vgradili stari del. Razen ce itak placuje garaznemu mojstru na roko.
Konkurenca pri rezervnih delih je ogromna....Delo pa tudi nekaj stane, tako, da si skoraj ne predstavljam šraufanja rabljenih rezervnih delov, tam kjer se porabi veliko časa za vgradnjo (in predhodno demontažo dela).

Sem imel zadnjič alternator v defektu...šel k znancu, ki se bavi tudi s trgovino z rezervnimi deli...mu povedal za koliko dobim NOV alternator na netu in on je pogledal, koliko pride obnovljen...Pa sem jaz za novega imal za cca 50€ boljšo ceno, kot on za obnovljenega...pa še starga moraš vrnit. Aja..original 100A, alterantiva 140A, proizvod pa Nemški (prva vgradnja pa Bosch).

Ja pa bilo potrebno najprej snet alternator, da se je določilo tip...po šasiji je preveč rizika, da si naročiš napačnega.

Torej...sam sem ga snel, kupil novega za 130€+DDV in si ga vgradil...porabil pa cca 2-3 ure časa vseskupaj. Avto zdaj vozi BP.

Strani: 1