Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

simona2 sporočil: 2.201
Zadnja sprememba: simona2 24.05.2019 10:39
[rename]
Ampak, ce je voZilo v garanciji, bos potem peljal avto na nepooblascen servis, kjer bos placal, da ti ugotovijo, kaj je narobe, da ti potem poservisirajo na pooblascenem in priznajo garancijo?
In nepooblasceni servis tudi ne bo stempljal servisne knjizice, kajne?

joj, no :) prvič, Furs ima razpis za vzdrževanje in servisiranje vozil; domnevni problem z garancijo so privlekli na mačkinem repu, samo zato, ker želijo pred dvk in avk argumentirati, zakaj razpis ni diskriminatoren; garancija nima zveze s tem razpisom in nikakor ne drži Fursov argument, da bi moral naročnik v primeru potrebe po popravilu v garancijski dobi, ob predpostavki, da bi bil izbran nepooblaščeni serviser, skleniti tudi pogodbeno razmerje s pooblaščenim serviserjem. Pogodba o garanciji nima zveze z normalnim servisom za kar imajo razpis, pogodbo o garanciji so že sklenili z nakupom vozila! Sramotno, kako Furs tolmači pravila in pogodbe. Če po pogojih garancije oceniš, da je okvara v garanciji - pelješ na pooblaščeni servis v skladu z garancijo ne pa s "servisom" - pol ti pa odobrijo ali zavrnejo; tako je procedura; skratka, če ti crkne varnostni pas, garancija... pelji tja..

drugič: servisna knjižica je tud en mit, kako nepooblaščeni ne smejo štemplat; zdajle sem preverila na nepooblaščenem servisu za mercedes, oni pravijo, da s štemplanjem servisne knjižice ni problema; torej, če kdo k njim pripelje avto na redni servis tudi v času garancije, mirno poštemplajo servisno, celo imajo elektronsko servisno knjižico; mora pa bit to tak servis, ki je v skladu s standardi mercedesa --- tisto, kar bi hoteli narediti "na črno", pač ne gre v servisno;

nepooblaščeni sicer res folku tudi pravijo, da ne smejo štemplat servisne knjižice, ker jim tega ne dovolijo prodajalci; samo potem bi moralo biti nekaj narobe - če je res, je omejitev dostopa na trg.. al pa je kaj s servisom narobe...


pooblaščeni so med vsemi temi postopki AVK razložili, da načeloma ni problemov s štemplanjem, ampak da mora biti ustrezen servis, da pa če je problem, da pa naj pridejo z računom od nepooblaščenega k pooblaščenemu, pa jim bodo tam poštemplali; kar je seveda bullshit - kdo bo to delal- zakaj bi moral imeti dvojno delo?!

ampak poglejmo, čemu je namenjena servisna knjižica: ob prodaji avta kot dokaz, da je bilo vozilo primerno, pametno, strokovno vzdrževano; obličnost takega dokaza sploh ne bi smela biti pomembna; za dosego namena, ne rabiš štemplov v servisni knjižnici, "servisno knjižico" lahko sestaviš iz spetih računov nepooblaščenega servisa, seveda pa rabiš račun od nepooblaščenega, v kerem rabiš opis del in rabiš specifikacijo delov, ki so bili uporabljeni, in specifikacijo, da ustrezajo originalnim -- kar bi moral bit vsak pravilen račun nepooblaščenega servisa; zdaj, če se hodi na nepooblaščeni servis, ker nočeš računa -- to pa ni več razlika med pooblaščenim in nepooblaščenin servisom, o čemer se tu pogovarjamo, ampak je delo na črno in utaja davka :) tega pa ne preferiramo :)

ampak še enkrat, normalni nepooblaščeni servis lahko štempla servisno knjižico, da je ne more, je mit -- če kdo zares omejuje, pa hopla na avk :)