Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

simona2 sporočil: 2.201
pa saj se naročnik odloči, kakšen ponder bo pri izbiri imela cena in to napiše v pogojih;
dvakrat dražji je pooblaščeni od nepoblaščenega; v življenjski dobi avtomobila je lahko razlike za cel avto;
bi naredili pametne pogoje razpisa, bi imenovali člana komisije, ki se spozna, in sodeluje pri oceni in izboru ponudb;
je pa po liniji najmanjšega odpora narediti tako, kot delaš že sto let, pač pooblaščeni, posebej iz denarja drugih ljudi;
nobene želje pri sistemu, pri odgovornih, da bi bili zgled, da bi spreminjali navade, da bi, če že imamo zpomk in če smo za konkurenco, da bi jo vsaj sistem na vsakem koraku tudi uresničeval, ne pa, da je samo napisano; kolk bi lahko Furs pokazal vsem Slovencem, ne se pustit nategovat ... razlika je, če jaz peljem k nepooblaščenemu, ali pa če na to možnost vsem pokaže državni organ...pa skoz podpiramo malo podjetništvo, pa trg, pa tako dalje :) pa še, pr nepooblaščenih bi končno en plačeval davek in z računom :) same sistemske koristi, oni pa tko.. :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776100

Strani: 1

anon-206883 sporočil: 122
In potem pooblaščeni serviser dobi razpis, ker. pa nima dovolj kapacitet dobi podizvajalce, nepooblaščene serviserje.
bc123a sporočil: 48.253
[simona2]
pa saj se naročnik odloči, kakšen ponder bo pri izbiri imela cena in to napiše v pogojih;
Mislim da je to ze passe, cena mora biti odlocilna, vse ostalo mora biti specificirano s pogoji. Mislim da so variante "30% cena, 50% kvaliteta, 20% dobre izkusnje" prepovedane.

Tako da se mi zdi da je tu FURS tocno to naredil, kar se dela odkar mora biti cena absolutno odlocilna.

Ok, govorim iz svojega zornega kota glede razpisov, katerih notranjost poznam :)

Strani: 1