4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 22.05.2019 07:39
[Macadamia]
Samo ena težava je. V preteklosti je vsak posameznik imel več časa na voljo za svojo odločitev. Komunikacija je bila počasna, dokumenti so potovali dneve, pisma, paketi... telefonski klici so bili redki a zanesljivi. V moji prejšnji firmi so si nekateri zaposleni rojeni cca 1960 do 1970 delali celo zapisnike telefonskih pogovorov! V času potovanja sporočila, pošte, pisma, faksa.. je imel zaposleni veliko časa za premislek in za odgovor. Zdaj smo v svetu, ko sporočilo potuje pol sekunde. 30 sekund kasneje pošiljatelj že nestrpno osvežuje pošto v pričakovanju odgovora. Časa za premislek ni. Tudi sporočil je najbrž nekaj 1000x več kot včasih. Genetika ljudi pa enaka. Ta nestrpnost dela ljudi živčne, sproža občutek nezadostnosti, možgani so preobremenjeni, nastopijo čustva, vse se podre...

Da, meni tudi to deluje problem. Sploh ne samo med mladimi.

Tehnologija nam je pohitrila procese, odzivati se moramo veliko hitreje in veliko pogosteje, genetika pa ista.

To velja za poklicno in zasebno komunikacijo.


Opažam med kolegi, v Sloveniji in v drugih drzavah, omenja se preobremenjenost.

A časovno vecinoma delajo manj kot kadarkoli. Preobremenjenost torej ne pride od tu. Kaj potem?

Intenzivnost komunikacije, ko se dela, se je spremenila. Tudi ko se kao ne dela, dražljaji hodijo v obliki mailov in notificationov. Tudi ce jih zvečer samo vidis in ne reagiras nanje, si jih vsaj deloma ze sprocesiral. Stalna priklopljenost je naporna.

Dodajmo se stalne spremembe v procesih, ki so posledica spreminjanja potrošniških navad, pa je podlage za stres in (obcutek) preobremenjenost vec kot dovolj.

In s tem se moramo vsekakor spopadati, saj so posledice preobremenjenosti ali samo občutka preobremenjenosti skoraj enake.

Tudi pri sebi občasno to opazim in se proti temu, kar nam je povzročila tehnologija in novi procesi, borim po principu "klin s klinom" - s tehnologijo in novimi procesi:

- mail komunikacijo usmerjam na Slack
- telefon je stalno na mute, ne sprejemam nenapovedanih klicev
- push notification vsi brez zvoka
- ne-nujni push notification izklopljeni
- opravljanje dela z raznimi time/priority management metodami

...in mi še kar gre. Ce se kaj ne počutim, se ne počutim preobremenjen.

Sem si pa to zadal kot osebni cilj. Razumem, da ne more vsak v tej meri. Kaj pa zagotovo lahko.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775810

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Gustl]
> [Macadamia]
> Samo ena težava je. V preteklosti je vsak posameznik imel več časa na voljo za svojo odločitev. Komunikacija je bila počasna, dokumenti so potovali dneve, pisma, paketi... telefonski klici so bili redki a zanesljivi...

Tehnologija nam je pohitrila procese, odzivati se moramo veliko hitreje in veliko pogosteje, genetika pa ista.
95% naročil za delo dobim po e-mailu ali SMS v obliki slike s podatki. Torej, skoz moram biti na preži...sicer, ne pritožujem se, delo me veseli, tudi plačajo mi ga. Kdaj "stari" podjetnik, ki se želi upokojiti ali je že upokojen dejansko prenese vodenje podjetja na sina ali hčer? V trenutku ko otroku da svoj poslovni mobitel s telefonsko številko podjetja, nič prej.

Strani: 1