12 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
1 ura
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
2 uri
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
9 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
22 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
24 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
24 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
24 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2775451] 20.05.19 20:57
Odgovori   +    6
"Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak ... Nadzor izpustov ogljikovega dioksida se je leta 2009 začel z Uredbo 595/2009, s katero je evropska komisija prepoznala potrebo po opredelitvi metodologije za določanje izpustov ogljikovega dioksida težkih vozil. ... Ne dvomimo o dobrih namenih poslancev evropskega parlamenta, vendar večina med njimi ni dovolj usposobljena, da bi odločila o teh vprašanjih. Na koncu bi debelejši konec potegnili kupci vozil, ki bi morali plačati ogromne stroške razvoja, in končno uporabniki zaradi neizogibno dražjega prevoza."
Nobenega trdnega dokaza še nisem zasledil, da bi bilo segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti ali izpustov CO2. Na podlagi katerih dokazov so poslanci evropskega parlamenta sploh odločali?

Na podlagi meritev? V članku na medium.com/@graham10...3e9027c834 je zapisano, kako podnebni aktivisti sklepajo, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti. Ko vidimo, kam so postavili merilne inštrumente, ki merijo temperaturo na planetu, se lahko samo čudimo. Nekaj primerov: merilne inštrumente, ki merijo temperaturo, so postavili na konec letališke steze, kjer velika letala pri vzletu zaženejo vroče reaktivne motorje s polnim plinom. Merilne inštrumente so postavili tudi blizu naprav, ki na prostem puhajo vroč zrak, kar je prikazano na fotografijah objavljenih v članku.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2775455] 20.05.19 21:19 · odgovor na: aimon (#2775451)
Odgovori   +    12
Treba bo na novo uvesti kamele, konje, osle, mule, mladi okoljevarstveniki pa naj postanejo energetsko ciste serpe. Naj tovorijo tovor na ekolosko cisti nacin. Pa bo resen tudi problem brezposelnosti mladih. Naj dobijo redne ne prekerne oblike zaposlitve. Hura. Mladina aktivno prispeva h okoljski politiki. Naj najprej zaposlijo Greto.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2775551] 21.05.19 11:09 · odgovor na: FIN-454644 (#2775455)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Treba bo na novo uvesti kamele, konje, osle, mule, mladi okoljevarstveniki pa naj postanejo energetsko ciste serpe. Naj tovorijo tovor na ekolosko cisti nacin. Pa bo resen tudi problem brezposelnosti mladih. Naj dobijo redne ne prekerne oblike zaposlitve. Hura. Mladina aktivno prispeva h okoljski politiki. Naj najprej zaposlijo Greto.
Je že prav, da so taki predpisi.
Meni in verjetno tudi kakemu sivolasemu zgubanemu meteorologu in klimatologu pa godi termin "mlad okoljevarstvenik".
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2775556] 21.05.19 11:18 · odgovor na: kzupanc (#2775551)
Odgovori   +    0
Ce vojska bitko izgubi je lahko kriv nesposoben/nepristeven/megalomanski general, ki vojake postavlja v nemogoc/nerealen/neizvedljiv/blesav/nor/prismuknje n/zblojen polozaj. General naj bi nacrtoval v realnem prostoru in casu poznavajoc izvedljivost. Vsaj teoreticno. V praksi pa potem se vedno lahko spodleti. Nesposobni/neizobrazeni/oblastizeljni politiki pisejo predpise:krneki. Krneki. Krneki. Vizije imajo lahko vizionarji ali pa norci. Vecinoma norci. hudo je, ce so norci na oblasti.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2775570] 21.05.19 11:49 · odgovor na: FIN-454644 (#2775556)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Ce vojska bitko izgubi je lahko kriv nesposoben/nepristeven/megalomanski general, ki vojake postavlja v nemogoc/nerealen/neizvedljiv/blesav/nor/prismuknje n/zblojen polozaj. General naj bi nacrtoval v realnem prostoru in casu poznavajoc izvedljivost. Vsaj teoreticno. V praksi pa potem se vedno lahko spodleti. Nesposobni/neizobrazeni/oblastizeljni politiki pisejo predpise:krneki. Krneki. Krneki. Vizije imajo lahko vizionarji ali pa norci. Vecinoma norci. hudo je, ce so norci na oblasti.
Glede tiste množice 500kW polnilnic in podobnega se seveda strinjam, da je nerealno v naslednjem desetletju. Vseeno bo to gnalo razvoj naprej. Bi pa pričakoval recimo polovico nižje cilje - po branju članka.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2775579] 21.05.19 12:12 · odgovor na: kzupanc (#2775570)
Odgovori   +    0
Fabrke tovornjakov bodo pocrkale, logistika bo crknila, elektricni mrk bo popoln, promet se bo ustavil, razvoj pa bo sel naprej. Logika za vola ubit.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2776199] 24.05.19 09:47 · odgovor na: FIN-454644 (#2775579)
Odgovori   +    0
Ne bo se zgodilo, ker je avtor članka naredil dobre sklepe:
- do leta 2035 bodo prednjačila nova tovorna vozila na LPG,
- od tam naprej sledijo 50% vodikove in baterijske tehnologije; obe potrebujeta še 15 let za razvoj in razmah (mestni dostavniki na baterije pa še prej),
- razvoj infrastrukture bo zelo zelo draga reč, ne vem pa kateri energetski obrati bodo pokrili 100% povečanje po elektriki, razen če ne bomo imeli še kako jedrsko elektrarno več,
- sicer se pričakuje nova spoznanja / preboj o mini jedrskih fuzijskih tehnologijah, ampak do množične implementacije bo še kakih 20 let.

Gremo korak po koraku.

Strani: 1