Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.917
> > 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> ... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...
za 100 km rabiš 20 kWh
... alzo, če lajtunge v ulici dopuščajo, da zaradi enega ali dveh avtov cela ulica ne mrkne, potem je električni avto - kdor si ga lahko privošči - kot drugi avto za po mestu super stvar ...

P.S.: zdaj je že prepozno, drugič pa te bom vprašal koliko stane totih par deset kWh, ker v privatni garaži elektrika verjetno ni zastonj ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775329

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[najobj]
> > > 3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.

> > ... čuj, ker ti je to očitno bližje kot meni, probaj totih par deset kWh pretvorit v vsaj približno prevožene kilometre, da se jaz zdaj ne rabim brezveze matrat z iskanjem podatkov in preračunavanjem ...

> za 100 km rabiš 20 kWh

... alzo, če lajtunge v ulici dopuščajo, da zaradi enega ali dveh avtov cela ulica ne mrkne, potem je električni avto - kdor si ga lahko privošči - kot drugi avto za po mestu super stvar ...

P.S.: zdaj je že prepozno, drugič pa te bom vprašal koliko stane totih par deset kWh, ker v privatni garaži elektrika verjetno ni zastonj ...
Elektrika stane 10-15 centov na kWh. Torej je vožnja z električnimi avti lahko cenejša. Seveda zaradi trošarinske politike naše države :-)

Strani: 1