Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 4.340
[Avto]
Tema: Volkswagnova elektro revolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog
[#2775260] 20.05.19 10:21 · odgovor na: (# 2775225)
[#2775260] 20.05.19 10:21 · odgovor na: (# 2775225)
[Mleben]3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> [jani1974]
> > [shevchenko]
> > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
>
> Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.