1 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
55 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 5.998
Zadnja sprememba: mimoidoci 18.05.2019 14:49
[najobj]
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> > ... Tanja Bolte, ministrstvo za okolje: Potrebujemo državno strategijo s konsenzom ključnih deležnikov. ...
> >
> > ... OK, mogoče zadnje cajte bolj slabo vidim, ampak o kakšni državni strategiji s konsenzom ključnih deležnikov sanja tota Tanja Bolte z Ministrstva za okolje, če pa v Sloveniji lahko vsak, ki ima pet minut časa, s pritožbami na državnih ustanovah v vsakem trenutku zruši vsak državni projekt in profesionalni okoljevarstvenik Gorazd Marinček nima drugega dela, kot da s pritožbami na državnih ustanovah ruši vitalne državne projekte ...
> >
> > P.S.: jebeš državo, ki jo ruši lastni državni aparat ...

> P.S.: jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte...

... eh, moj mimoidoči ... čuj, če ob vsesplošni evforiji za električne avtomobile in vsesplošni evforiji proti termoelektrarnam nove hidroelektrarne niso vitalni državni projekti, ker jih vsak mimoidoči enako kot vse države po celem svetu mimogrede zgradi s privatnim denarjem, potem res lahko jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte ... evo, tako da me zdaj še najbolj zanima, koliko časa boš spet rabil, da boš prišel mimo in povedal, kaj boš naredil ...

P.S.: če si skupaj s svojimi standardnimi plusatorji tudi ti med okoljevarstvenimi veseljaki, ki verjamejo, da bodo s paneli in propelerji na strehah hiš nadomestili elektriko iz jedrskih in termoelektrarn, potem raje ne hodi mimo ... khmm, vsaj ne kmalu ...

čuj meni tule ne gre za reševanje slovenske energetike, ampak sem le opozoril na, z vitalnimi državnimi projekti, zaslepljene državljane.

Za vitalne državne projekte je namreč značilno, da so ponavadi tako dobro zasnovani, da se investicije v njih nikoli ne povrnejo.

Npr. elektrika iz nekoč vitalnega državnega projekta je tako draga, da bo vedno dražja od tiste, ki jo lahko kupiš na evropskih borzah. In če bi bila proizvodnja koruze vitalen državni projekt, bi se to zgodilo tudi s koruzo. Tako se je zgodilo s sistemskimi bankami (dokapitalizacija nikoli ne bo vrnjena), najdražjim tunelom na svetu, najlepšim športnim parkom u Stošcama, se bo verjetno zgodilo z reševanjem logistike Luke Koper, s karavanškim predorom in tako dalje, da ne nabrajam....... Vzemi bankovce iz denarnice in jih zažgi. Ali pa skleni pogodbo s Kolektorjem, sedaj ko SCT-ja ni več. Plačaj za tvojo novo Insignio 100.000 EUR pa da te slišim, kako se ti taka investicija lahko amortizira z užitkom v vožnji in potrebami po prevoznem sredstvu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775042

Strani: 1

najobj sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 19.05.2019 15:00
[mimoidoci]
> [najobj]
> > [mimoidoci]
> > > [najobj]
> > > ... Tanja Bolte, ministrstvo za okolje: Potrebujemo državno strategijo s konsenzom ključnih deležnikov. ...
> > >
> > > ... OK, mogoče zadnje cajte bolj slabo vidim, ampak o kakšni državni strategiji s konsenzom ključnih deležnikov sanja tota Tanja Bolte z Ministrstva za okolje, če pa v Sloveniji lahko vsak, ki ima pet minut časa, s pritožbami na državnih ustanovah v vsakem trenutku zruši vsak državni projekt in profesionalni okoljevarstvenik Gorazd Marinček nima drugega dela, kot da s pritožbami na državnih ustanovah ruši vitalne državne projekte ...
> > >
> > > P.S.: jebeš državo, ki jo ruši lastni državni aparat ...
> > P.S.: jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte...
>
> ... eh, moj mimoidoči ... čuj, če ob vsesplošni evforiji za električne avtomobile in vsesplošni evforiji proti termoelektrarnam nove hidroelektrarne niso vitalni državni projekti, ker jih vsak mimoidoči enako kot vse države po celem svetu mimogrede zgradi s privatnim denarjem, potem res lahko jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte ... evo, tako da me zdaj še najbolj zanima, koliko časa boš spet rabil, da boš prišel mimo in povedal, kaj boš naredil ...
>
> P.S.: če si skupaj s svojimi standardnimi plusatorji tudi ti med okoljevarstvenimi veseljaki, ki verjamejo, da bodo s paneli in propelerji na strehah hiš nadomestili elektriko iz jedrskih in termoelektrarn, potem raje ne hodi mimo ... khmm, vsaj ne kmalu ...
čuj meni tule ne gre za reševanje slovenske energetike, ampak sem le opozoril na, z vitalnimi državnimi projekti, zaslepljene državljane.

Za vitalne državne projekte je namreč značilno, da so ponavadi tako dobro zasnovani, da se investicije v njih nikoli ne povrnejo.

Npr. elektrika iz nekoč vitalnega državnega projekta je tako draga, da bo vedno dražja od tiste, ki jo lahko kupiš na evropskih borzah. In če bi bila proizvodnja koruze vitalen državni projekt, bi se to zgodilo tudi s koruzo. Tako se je zgodilo s sistemskimi bankami (dokapitalizacija nikoli ne bo vrnjena), najdražjim tunelom na svetu, najlepšim športnim parkom u Stošcama, se bo verjetno zgodilo z reševanjem logistike Luke Koper, s karavanškim predorom in tako dalje, da ne nabrajam....... Vzemi bankovce iz denarnice in jih zažgi. Ali pa skleni pogodbo s Kolektorjem, sedaj ko SCT-ja ni več. Plačaj za tvojo novo Insignio 100.000 EUR pa da te slišim, kako se ti taka investicija lahko amortizira z užitkom v vožnji in potrebami po prevoznem sredstvu.
... čuj, ampak jaz tukaj zgoraj pišem o slovenski energetiki, tako da si se s komentarjem verjetno zmotil ...

P.S.: o dokapitalizaciji sistemskih bank ti bo več povedal zaslepljeni državljan TadejK, čeprav je o sistemskem iz Bruslja naročenem in vodenem ropanju slovenskih sistemskih bank v zadnjih letih tukaj na Financah napisal že več kot dovolj ... no, ostalega pa ne bom komentiral, dokler mi nezaslepljeni ne boš izračunal, kdaj se izplačajo infrastrukturni objekti, ki jih gradijo vse države po svetu, ker noben privatnik nikjer na svetu noče graditi cest, železnic, tunelov ali mostov, ker ne ve, kdaj se mu bo investicija v infrastrukturo povrnila, će bi z njo hotel zaslužit ... khmm, oziroma dobro ve, da se mu ne bi povrnila nikoli, ker je za drago plačilo noben ne bi hotel uporabljat ...

Strani: 1