Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 5.999
Zadnja sprememba: mimoidoci 18.05.2019 14:49
[najobj]
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> > ... Tanja Bolte, ministrstvo za okolje: Potrebujemo državno strategijo s konsenzom ključnih deležnikov. ...
> >
> > ... OK, mogoče zadnje cajte bolj slabo vidim, ampak o kakšni državni strategiji s konsenzom ključnih deležnikov sanja tota Tanja Bolte z Ministrstva za okolje, če pa v Sloveniji lahko vsak, ki ima pet minut časa, s pritožbami na državnih ustanovah v vsakem trenutku zruši vsak državni projekt in profesionalni okoljevarstvenik Gorazd Marinček nima drugega dela, kot da s pritožbami na državnih ustanovah ruši vitalne državne projekte ...
> >
> > P.S.: jebeš državo, ki jo ruši lastni državni aparat ...

> P.S.: jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte...

... eh, moj mimoidoči ... čuj, če ob vsesplošni evforiji za električne avtomobile in vsesplošni evforiji proti termoelektrarnam nove hidroelektrarne niso vitalni državni projekti, ker jih vsak mimoidoči enako kot vse države po celem svetu mimogrede zgradi s privatnim denarjem, potem res lahko jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte ... evo, tako da me zdaj še najbolj zanima, koliko časa boš spet rabil, da boš prišel mimo in povedal, kaj boš naredil ...

P.S.: če si skupaj s svojimi standardnimi plusatorji tudi ti med okoljevarstvenimi veseljaki, ki verjamejo, da bodo s paneli in propelerji na strehah hiš nadomestili elektriko iz jedrskih in termoelektrarn, potem raje ne hodi mimo ... khmm, vsaj ne kmalu ...

čuj meni tule ne gre za reševanje slovenske energetike, ampak sem le opozoril na, z vitalnimi državnimi projekti, zaslepljene državljane.

Za vitalne državne projekte je namreč značilno, da so ponavadi tako dobro zasnovani, da se investicije v njih nikoli ne povrnejo.

Npr. elektrika iz nekoč vitalnega državnega projekta je tako draga, da bo vedno dražja od tiste, ki jo lahko kupiš na evropskih borzah. In če bi bila proizvodnja koruze vitalen državni projekt, bi se to zgodilo tudi s koruzo. Tako se je zgodilo s sistemskimi bankami (dokapitalizacija nikoli ne bo vrnjena), najdražjim tunelom na svetu, najlepšim športnim parkom u Stošcama, se bo verjetno zgodilo z reševanjem logistike Luke Koper, s karavanškim predorom in tako dalje, da ne nabrajam....... Vzemi bankovce iz denarnice in jih zažgi. Ali pa skleni pogodbo s Kolektorjem, sedaj ko SCT-ja ni več. Plačaj za tvojo novo Insignio 100.000 EUR pa da te slišim, kako se ti taka investicija lahko amortizira z užitkom v vožnji in potrebami po prevoznem sredstvu.