5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[najobj]
> [sopranos]
> > [najobj]
> > > [sopranos]
> > > > [najobj]
> > > > > [sopranos]
> > > > > > [MIHA]
> > > > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
> >
> > > > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > > > >
> > > > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.

> > > > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
> >
> > > Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.

> > ... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...

> Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)
>
> Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.

... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...
Seveda se trend ni obrnil, ampak se urbanizacija lepo nadaljuje.

Če bi bilo v Ljubljani manj razno raznih omejitev glede izrabe prostora, bi imela Ljubljana danes vsaj pol milijona prebivalcev. Tako pa je veliko ljudi izkoristilo drugo najboljšo možnost in so se preselili v občine, ki so blizu Ljubljane. A število prebivalcev Ljubljane se vseeno povečuje.

Pa še to, nisem iz Ljubljane, ne živim v Ljubljani, ne delam v Ljubljani.