11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
20 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 17.05.2019 13:28
[sopranos]
> [najobj]
> > [sopranos]
> > > [najobj]
> > > > [sopranos]
> > > > > [MIHA]
> > > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
>
> > > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > > >
> > > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.
> > > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
>
> > Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.
> ... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...
Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)

Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.
... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774922

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[najobj]
> [sopranos]
> > [najobj]
> > > [sopranos]
> > > > [najobj]
> > > > > [sopranos]
> > > > > > [MIHA]
> > > > > > Poskusi se nekaj časa voziti v službo iz Slovenj Gradca v Ljubljano in nazaj pa boš zaprl lape. Isto velja za Ogrina ki ima mestoma prav, ko govori o mestnem prometu, o avtocstah pa nima pojma.
> >
> > > > > Seveda se bo prebivalstvo v največjih urbanih središčih še bolj povečevalo. Vse se koncentrira v Ljubljani z okolico, pa na Obali. Morda bi lahko kaj še z Mariborom naredili. Slovenj Gradec in Koroška, Zasavje, Prekmurje, del Dolenjske in Notranjske je obsojeno na propadanje.
> > > > >
> > > > > Zato je potrebno zgraditi tudi cenovno dostopna stanovanja tam kamor se ljudje selijo. Ker tega ni in ker imamo plačilo potnih stroškov, se vse to odvija malo počasneje. Ampak tega trenda selitve se ne bo dalo ustaviti.

> > > > ... čuj, ampak zakaj se potem tako pizdimo na Hrvate, da nam pizdijo zemljo, če pa je itak že zdaj imamo preveč, ker so Ljubljana z okolico, Obala in eventualno Maribor za vse Slovence čisto dovolj ...
> >
> > > Tudi če je zemlja manj poseljena ali celo neposeljena, to še ne pomeni, da od nje ni nobene ekonomske koristi.

> > ... ja, če jo kdo obdeluje, ampak iz Ljubljane z okolico, Obale in eventualno Maribora je to bolj težko ...

> Ja, če je ne bo, jo bo pa gozd porasel. Bo imela potem Slovenija še večji delež gozda in še boljši ogljični odtis, kot se trenutno rado reče. :)
>
> Saj eni bodo še vedno vztrajali. To se ne bo zgodilo čez noč, ampak trend je jasen.

... no, in ker so trendi na svetu zato, da se obračajo, se je v razvitem svetu ta trend že zdavnaj obrnil ... khmm, če sodim po številu prebivalcev največjih mest, ki so v Sloveniji seveda sorazmerno manjša ...
Seveda se trend ni obrnil, ampak se urbanizacija lepo nadaljuje.

Če bi bilo v Ljubljani manj razno raznih omejitev glede izrabe prostora, bi imela Ljubljana danes vsaj pol milijona prebivalcev. Tako pa je veliko ljudi izkoristilo drugo najboljšo možnost in so se preselili v občine, ki so blizu Ljubljane. A število prebivalcev Ljubljane se vseeno povečuje.

Pa še to, nisem iz Ljubljane, ne živim v Ljubljani, ne delam v Ljubljani.

Strani: 1