Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Osvežitev in prvi priključni hibrid za največjo Škodo
Strani: 1
sporočil: 2.117
In zakaj v ponudbi nimajo normalnih, nepriključnih hibridov? Kot
tudi sicer Švabi kar po vrsti? Za količine prodaje bi bili taki
precej bolj zanimivi, ker pri njih ni problema s "tankanjem" štroma
in rabljeni imajo precej večjo vrednost.
sporočil: 6.570
[Mleben]Saj v priključnega hibrida štroma tudi ni treba tankati, če nočeš.
In zakaj v ponudbi nimajo normalnih, nepriključnih hibridov? Kot tudi sicer Švabi kar po vrsti? Za količine prodaje bi bili taki precej bolj zanimivi, ker pri njih ni problema s "tankanjem" štroma in rabljeni imajo precej večjo vrednost.
Dobiš pa subvencijo.
sporočil: 2.117
Potem to nima smisla. Je kljub subvenciji predrag za toliko
neuporabljane tehnologije in na koncu ga nimaš komu prodati.
sporočil: 21.898
Dobiš pa subvencijo.folk stalno pizdi cez subvencije, potem pa ko jo lahko pokasira, takoj izkoristi.
jaz tega ne razumem.
sporočil: 2.117
Valika večina te možnosti nima. Živimo v blokih in v bližini ni
vtičnic za "tankanje" elektrike, v službah jim tudi na misel ne
pride da bi uredili za svoje zaposlene enote za polnenje.
Za službene flote vozil je financiranje tudi drugačno kot za privat. Ko je avto amortiziran ima vrednost nič, ali pa je v najemu in ga vračajo prodajalcu. Fizične osebe pa tega konforta nimamo, po odplačilu ostane lastniku za vedno, saj starih baterij nihče ne bo kupoval. Če proizvajalci mislijo resno z bolj masovno proizvodnjo, bodo morali rešiti najprej problem trga rabljenih vozil. Dokler ne, pa je to samo marketinški trik za nateg kupcev na katere v resnici prenašajo vse te stroške in rizike. In to se jim ne bo obneslo, vzor imajo v bližnji zgodovini, ko so zagnali marketinško mašinerijo in se na zadnje morali zateči k laži in varanju kupcev, vse na njihov strošek. Sedaj pa delajo novo zgodbo na povsem enak načun. Kot da se niso naučili ničesar. Najprej naj rešijo problem, prej kot skrbijo za ekstra dobičke.
Za službene flote vozil je financiranje tudi drugačno kot za privat. Ko je avto amortiziran ima vrednost nič, ali pa je v najemu in ga vračajo prodajalcu. Fizične osebe pa tega konforta nimamo, po odplačilu ostane lastniku za vedno, saj starih baterij nihče ne bo kupoval. Če proizvajalci mislijo resno z bolj masovno proizvodnjo, bodo morali rešiti najprej problem trga rabljenih vozil. Dokler ne, pa je to samo marketinški trik za nateg kupcev na katere v resnici prenašajo vse te stroške in rizike. In to se jim ne bo obneslo, vzor imajo v bližnji zgodovini, ko so zagnali marketinško mašinerijo in se na zadnje morali zateči k laži in varanju kupcev, vse na njihov strošek. Sedaj pa delajo novo zgodbo na povsem enak načun. Kot da se niso naučili ničesar. Najprej naj rešijo problem, prej kot skrbijo za ekstra dobičke.
sporočil: 68
Zadnja sprememba: anon-383066 13.05.2019 10:53
Glede na ta link:www.stat.si/StatWeb/...Index/5983
je najmanj pol samostojnih hiš v Sloveniji.Na ebayu in drugih straneh je tudi kar prometa z rabljenimi baterijami, videl sem številke tudi precej čez 5.000$ za enoto, najbrž ni tak problem prodat.
Pa VW:insideevs.com/news/3...alzgitter/
sporočil: 2.117
Ebay ne bo rešil problema ostarelih avtov. Bodo proizvajalci morali
kaj dodatnega storiti za ohranjanje in dvig trga rabljenih. Saj
nekaj butičnih % trga boto zagotovo osvojili, čisti električni
tudi, ne oporekam. Ni pa to tista masivka za bližnjo
bodočnost.
Precej bolj množična je vsaj v bližnji prihodnosti nepriklopna hibridna tehnologija. Je cenovno podobna običajnim motorjem, odlična v uporabi v praksi in trg arabljenih jih visoko ceni. Nemci pa rinejo v priklopne hibride in se jim ignoriranje nepriklopne lahko zopet maščuje. Če bi imeli recimo nekako pol - pol bi hitro ugotovili kje zaenkrat stvari stojijo.
Precej bolj množična je vsaj v bližnji prihodnosti nepriklopna hibridna tehnologija. Je cenovno podobna običajnim motorjem, odlična v uporabi v praksi in trg arabljenih jih visoko ceni. Nemci pa rinejo v priklopne hibride in se jim ignoriranje nepriklopne lahko zopet maščuje. Če bi imeli recimo nekako pol - pol bi hitro ugotovili kje zaenkrat stvari stojijo.
sporočil: 6.899
[Mleben]Lej, to so problemi ki ne obstajajo. "Prihodnja mnozicnost" je pac marketinski prijem za rajcanje folka, ki je glup in ima hkrati 30 jurjev odvec. Takega folka ni velik, tisti ki pa so - pa hvala bogu, nekdo jim mora dnar pobrat. Al bo avto na vticnico, al bo pa resevanje zavrzenih psov, al bo pa kozmetika za jurja na mesec - neki bojo najdli.
Ebay ne bo rešil problema ostarelih avtov. Bodo proizvajalci morali kaj dodatnega storiti za ohranjanje in dvig trga rabljenih. Saj nekaj butičnih % trga boto zagotovo osvojili, čisti električni tudi, ne oporekam. Ni pa to tista masivka za bližnjo bodočnost.
Precej bolj množična je vsaj v bližnji prihodnosti nepriklopna hibridna tehnologija. Je cenovno podobna običajnim motorjem, odlična v uporabi v praksi in trg arabljenih jih visoko ceni. Nemci pa rinejo v priklopne hibride in se jim ignoriranje nepriklopne lahko zopet maščuje. Če bi imeli recimo nekako pol - pol bi hitro ugotovili kje zaenkrat stvari stojijo.
Ukvarjati se je treba zgolj s tem, da se ti cigoti ne priklopijo prevec na javne seske in nato drzava njihovim telebanom kupuje avte na vticnico - z davki ki jih pobere tebi.
sporočil: 1.214
Ne sekiraj se za Švaba. Če ne bo šlo, bojo lobisti v Bruslu
poskrbeli, da bo moral it. Bo k u partizanskih filimih: Henede
hoch!!!
sporočil: 1.214
To je pa tako ali tako največji idiotizem, da nekomu, ki da nekaj
10 jurjev za avto daš subvencijo/odpustek DMV, pa ni važno, al
zaradi elektrifikaije, treh frocov,... edin avti za invalide bi
morali biti subvencionirani, ostalo pa .... If you like it, buy it!
sporočil: 6.899
[hijena1]Treba je tudi vedeti, da sploh ne gre za inteligencne opustosence, ki to kupujejo - oni so samo izgovor. Ce teh subvencij ne bi bilo, bi pac avto toliko manj stal da ga trg pozre, ali pa ga pac ne bi bilo.
To je pa tako ali tako največji idiotizem, da nekomu, ki da nekaj 10 jurjev za avto daš subvencijo/odpustek DMV, pa ni važno, al zaradi elektrifikaije, treh frocov,... edin avti za invalide bi morali biti subvencionirani, ostalo pa .... If you like it, buy it!
Za subvencijo lobirajo in od subvencije zasluzijo izkljucno proizvajalci subvencionirane sare, ovcice so zgolj prirocno orodje preko katerega si filajo zepe.
Ekstrem tega fenomena so siromaki ki delajo v najvecjih korporacijah - denimo v walmartu - in so poleg dela se na drzavni pomoci za revscino (food stamps) da ne crknejo ob redni sluzbi :-)
Svoboda pa to :-)))
sporočil: 1.214
in največja perverznost je, da se lastniki kapitala razburjajo,
kako morajo te ljudi 2x plačevat. preko dela/plač in preko
socialnih tranferjev.
Strani: 1