2 uri
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-383066 sporočil: 68
Če imaš možnost in ne tankaš elektrike si pa res kuku...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774140

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
Valika večina te možnosti nima. Živimo v blokih in v bližini ni vtičnic za "tankanje" elektrike, v službah jim tudi na misel ne pride da bi uredili za svoje zaposlene enote za polnenje.
Za službene flote vozil je financiranje tudi drugačno kot za privat. Ko je avto amortiziran ima vrednost nič, ali pa je v najemu in ga vračajo prodajalcu. Fizične osebe pa tega konforta nimamo, po odplačilu ostane lastniku za vedno, saj starih baterij nihče ne bo kupoval. Če proizvajalci mislijo resno z bolj masovno proizvodnjo, bodo morali rešiti najprej problem trga rabljenih vozil. Dokler ne, pa je to samo marketinški trik za nateg kupcev na katere v resnici prenašajo vse te stroške in rizike. In to se jim ne bo obneslo, vzor imajo v bližnji zgodovini, ko so zagnali marketinško mašinerijo in se na zadnje morali zateči k laži in varanju kupcev, vse na njihov strošek. Sedaj pa delajo novo zgodbo na povsem enak načun. Kot da se niso naučili ničesar. Najprej naj rešijo problem, prej kot skrbijo za ekstra dobičke.

Strani: 1