Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Strani: 1 2
sporočil: 5.775
Kje je sortitnica elektrončkov na posamezne kategorije, saj red
mora BIT! Ne morejo ta umazani iz Šoštanja v električni avto, a
ne?
Imaš ti čiiiiisto slučajno kakšno tehnično izobrazbo? Sam prašam.
Imaš ti čiiiiisto slučajno kakšno tehnično izobrazbo? Sam prašam.
sporočil: 1
čas vnosa: 27.04.19 13:50
Vsak pelje vodo na svoj mlin. Ogljicni odtis pri proizvodnji
baterij je tehnološki problem, ki ga je mogoče zmanjšati, da je
nemška elektrika desetkrat bolj umazana od francoske je pa stvar
njihove politične odločitve: Francozi imajo skoraj 60 jedrskih
elektrarn, Nemci jih pa zapirajo.
sporočil: 129
No, končno en komentator, ki postavi pod vprašaj bencin! Ta
IZGUBLJA ekološko gledano tudi proti dizlu! Vzemimo dvoje: količino
potrebne načrpane surove nafte za pridobitev enega litra bencina in
ustrezno količino surove nafte, potrebno en liter dizla. Nista
enaki! Pa dajmo popust in recimo da sta ti količini enaki, torej
izpod zemlje smo v obeh primerih pridobili vsaj enako količino
problematičnih snovi. Od tu dalje je tehnološki postopek za dizel
krajši in zato vsebuje več spornega, vendar, kje pa se odlagajo
ostanki rafiniranja iz procesa za bencin? Mogoče na kak drug planet
ali malo bolj smrdi okrog rafinerij? Dodatno (1) je za daljši
postopek rafiniranja bencina potrebno več energije in dodatno(2) k
temu velja, da z dizlom narediš precej več kilometrov!- zaradi
boljšega izkoristka!
Zeleni metan le, če se bo izdeloval iz CO2 iz zraka, ker tja bodo šli produkti izgorevanja, ki so voda in CO2. Koliko proizvodnja le tega porabi energije (kakšne?)?
Glede EV: režim vožnje avtomobilov ni enak kot pri letalu ali vlaku, nikakor ni enakomerne hitrosti kot bi si jo želeli pripravljalci standardov merjenja porabe...še vedno velja, da je 1,5 tone težak avto, ne glede na pogon, ekološko bolj ustrezen kot 2,5 tone težak avtomobil, prav tako neglede na pogon. Tako, da pozabili bomo na veliko težo akumulatorjev, ostaja le vodik. Z električnim avtom na akumulatorje se bi počutil kot da bi zaradi 2 dcl popitega vina na dan okrog kolovratil s 25 litrsko kanto z vinom...
Zeleni metan le, če se bo izdeloval iz CO2 iz zraka, ker tja bodo šli produkti izgorevanja, ki so voda in CO2. Koliko proizvodnja le tega porabi energije (kakšne?)?
Glede EV: režim vožnje avtomobilov ni enak kot pri letalu ali vlaku, nikakor ni enakomerne hitrosti kot bi si jo želeli pripravljalci standardov merjenja porabe...še vedno velja, da je 1,5 tone težak avto, ne glede na pogon, ekološko bolj ustrezen kot 2,5 tone težak avtomobil, prav tako neglede na pogon. Tako, da pozabili bomo na veliko težo akumulatorjev, ostaja le vodik. Z električnim avtom na akumulatorje se bi počutil kot da bi zaradi 2 dcl popitega vina na dan okrog kolovratil s 25 litrsko kanto z vinom...
sporočil: 4.276
[yuTel]Nekaj osnov o nafti, da ne bo kdo resno jemal zgoraj napisanega... eucbeniki.sio.si/kem...ndex1.html
No, končno en komentator, ki postavi pod vprašaj bencin! Ta IZGUBLJA ekološko gledano tudi proti dizlu! Vzemimo dvoje: količino potrebne načrpane surove nafte za pridobitev enega litra bencina in ustrezno količino surove nafte, potrebno en liter dizla. Nista enaki! Pa dajmo popust in recimo da sta ti količini enaki, torej izpod zemlje smo v obeh primerih pridobili vsaj enako količino problematičnih snovi. Od tu dalje je tehnološki postopek za dizel krajši in zato vsebuje več spornega, vendar, kje pa se odlagajo ostanki rafiniranja iz procesa za bencin? Mogoče na kak drug planet ali malo bolj smrdi okrog rafinerij? Dodatno (1) je za daljši postopek rafiniranja bencina potrebno več energije in dodatno(2) k temu velja, da z dizlom narediš precej več kilometrov!- zaradi boljšega izkoristka!
sporočil: 8.460
Glede na to, da imaš letošnjo pomlad polno ponudbo akumulatorskih
pripomočkov po ugodni ceni, da se VW seli ICE proizvodnjo iz
Nemčije, da so sončne elektrarne čedalje cenejše in da Teslina
delnica kar noče past,še padec nafte jeseni, ne bi bil tako
skeptičen do e-avtomobilov.
Polnjenje direktno iz sončne elektrarne v službah in ponoči doma.
Men se ne zdi tako noro.
Res pa nimam glih veliko pojma o strojih.
Čez palec povprečni park plac je 10 m2, kar znese nekje 2 kw elektrarne, v desetih urah je to vsaj 10kwh oz nekje energija 1 lbencina, še ponoči doma 10kwh. To bi moralo zadoščat za 50- 100km/dan.
Polnjenje direktno iz sončne elektrarne v službah in ponoči doma.
Men se ne zdi tako noro.
Res pa nimam glih veliko pojma o strojih.
Čez palec povprečni park plac je 10 m2, kar znese nekje 2 kw elektrarne, v desetih urah je to vsaj 10kwh oz nekje energija 1 lbencina, še ponoči doma 10kwh. To bi moralo zadoščat za 50- 100km/dan.
sporočil: 8.460
Zadnja sprememba: hostamox 16.05.2019 21:30
Do parih (5 npr ) procentov ne bomo prišli prej kot v petih letih.
Tako da časa se veliko za vse opcije. Kaj resnejšega pa verjetno
čez deset do dvajset let. Edino če imajo Kitajci kakega asa v
rokavu, samo težko verjamem.www.sunnyportal.com/...lang=en-US
Strani: 1 2