40 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 4
59 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
1 ura
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 ura
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
3 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
5 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
8 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[MarijanMacek]
> []
> Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

>
> Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Seveda, ljudje najprej pomislijo na svojo rit. Niso nekoč kar tako dejali, da bi bilo najboljše sredstvo za povečanje varnosti sulica namesto varnostne vreče na volanu. Je že res, da je vsaka nesreča nad kakšnih 60 km/h nevarna za šoferja in potnike, in seveda stranske udeležence z bolj ali manj enako stopnjo zaščite, toda v naselejnih krajih je nebroj nepredvidljivih situacij nezaznavnih za neke senzorje. Dober šofer tako rekoč "bere misli" ostalih udeležencev, predvsem v naselju. Tako "branje" me je že dvakrat rešilo pred težavami, saj sem začel zavirati še preden je bilo (za senzor) zaznati nevarnost pešca. No, roko na srce, tudi meni je že vsaj enkrat koristilo.
Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2773812

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[kzupanc]
> [MarijanMacek]
> > []
Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?
In smo pri dilemi, ki je bolj moralne kot tehnične narave, ti si sicer problem "rešil" elegantno, najprej potniki na prvem mestu, naslednjič pa še ostali udeleženci. Kdo je torej na prvem mestu. Bolj verjetno je pa varnost vseh udeležencev na prvem mestu....

Strani: 1