Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2773356] 08.05.19 09:28
Odgovori   +    0
"Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
vrac sporočil: 11.068
[#2773383] 08.05.19 11:43 · odgovor na: aimon (#2773356)
Odgovori   +    0
[aimon]
> "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."

So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2773454] 08.05.19 15:08 · odgovor na: vrac (#2773383)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [aimon]
> > "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
>
> So še mnoge druge ovire:
>
> "Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1

Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
Vodik je (menim) strateško zelo zanimiva rešitev: je gorivo, je plin, je čist pri izgorevanju, omogoča pretvorbo iz elektrike v gorivo za hranjenje in ponovno pridobivanje elektrike itd. Tudi vozila na gorivne celice imajo elektromotorje in so torej v bistvu električna, le da niso baterijska.
Razvijajo pa več alternativ, ker bo najbrž čez nekaj desetletij v uporabi več vzporednih tehnologij, nihče pa točno ne ve, katera bo mogoče bolj prevladala.
aimon sporočil: 1.924
[#2779036] 12.06.19 17:25
Odgovori   +    0
Polnilnice z vodikom so drage in nevarne.

"Tehnologija vodikovih gorivnih celic, ki med vožnjo proizvajajo električno energijo, se je zdela vprašljiva predvsem zaradi zelo drage polnilne infrastrukture. ... Na Norveškem je eksplodirala polnilnica z vodikom, posledično sta dva proizvajalca ustavila prodajo vozil s pogonom na vodikove gorivne celice." siol.net/avtomoto/no...oto-499996

Strani: 1