31 min
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
1 ura
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
2 uri
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
2 uri
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
3 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
4 ure
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
4 ure
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
5 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
5 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
5 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
5 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
6 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
6 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
6 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
7 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
7 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
8 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
9 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-181718 sporočil: 149
Ali bereva isti članek?
Dejansko je e-avto za 15% bolj čist. Pa še to zato, ker je stvar v povojih (pridobivanje surovin je zaenkrat svinjsko. Se pa dela na tem da bo pridobivanje čistejše (podobno kot je bilo pridobivanje premoga v 19. st. neprimerno bolj naporno kot danes) in pa tale stvar upošteva da je večino energije iz fosilnih goriv. Tako da so za e-avto vzeli najbolj črn scenarij (in ga primerjali z dizlom ki usvtari manj CO2 kot bencinar), pa še vedno je bolj čist, kar negira prispevke pametnjakovičev o tem kako zelo so umazani e-avtomobili.

Dodatno je pa še nekaj: ne upošteva se onesnaževanja navadnih avtomobilov (trdni delci, NOx...).
Dejansko me za C02 dost boli k****. Bolj mi gre na živce onesnaženje v mesih, ki vzame kar nekaj let življenja. In že samo to je zame dovolj da sem za elektrifikacijo voznega parka.