26 min
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
3 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
7 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
8 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
9 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
10 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
21 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
24 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2773356] 08.05.19 09:28
Odgovori   +    0
"Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
vrac sporočil: 11.068
[#2773383] 08.05.19 11:43 · odgovor na: aimon (#2773356)
Odgovori   +    0
[aimon]
> "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."

So še mnoge druge ovire:

"Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2773454] 08.05.19 15:08 · odgovor na: vrac (#2773383)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [aimon]
> > "Ena od glavnih ovir za uporabo vodikove tehnologije je cena katalizatorja."
>
> So še mnoge druge ovire:
>
> "Hydrogen storage is inefficient, energetically, volumetrically and with respect to weight ... Hydrogen is actually pretty hard to make ... There is no infrastructure for distributing or even making hydrogen in large quantities. There won't be for at least 20 or 30 years, even if we start building it like crazy today" ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1

Verjetno imaš prav. Vodik je dokaj nestabilen plin in še pridobivanje je drago. Me pa zanima, zakaj nekateri, celo v avtomobilski branži, dajejo prednost gorivnim celicam napram električnim vozilom? Nemški proizvajalci, pa tudi japonski, še zmeraj delajo na njihovem razvoju in načrtujejo takšna vozila dati na trg.
Vodik je (menim) strateško zelo zanimiva rešitev: je gorivo, je plin, je čist pri izgorevanju, omogoča pretvorbo iz elektrike v gorivo za hranjenje in ponovno pridobivanje elektrike itd. Tudi vozila na gorivne celice imajo elektromotorje in so torej v bistvu električna, le da niso baterijska.
Razvijajo pa več alternativ, ker bo najbrž čez nekaj desetletij v uporabi več vzporednih tehnologij, nihče pa točno ne ve, katera bo mogoče bolj prevladala.
aimon sporočil: 1.924
[#2779036] 12.06.19 17:25
Odgovori   +    0
Polnilnice z vodikom so drage in nevarne.

"Tehnologija vodikovih gorivnih celic, ki med vožnjo proizvajajo električno energijo, se je zdela vprašljiva predvsem zaradi zelo drage polnilne infrastrukture. ... Na Norveškem je eksplodirala polnilnica z vodikom, posledično sta dva proizvajalca ustavila prodajo vozil s pogonom na vodikove gorivne celice." siol.net/avtomoto/no...oto-499996

Strani: 1