Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 4.311
[Glavni forum]
Tema: Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
[#2773066] 06.05.19 08:24 · odgovor na: (# 2772979)
[#2773066] 06.05.19 08:24 · odgovor na: (# 2772979)
[abohte]Imaš prav, mnogo tranzita, samo hudič je to, da bi se komot lahko vozili vzhodnjaki po Avstriji, kao da imajo mnogo boljše ceste na katerih je sila malo kaijonov primerjavi z našo AC lendava-Koper/Trst/Gorica, in mi bi se zadovoljili s spodobnimi hitrimi cestami v neko Prekmurje za precej manj denarja(recimo da tole malce leti na tiste, ki pravijo naj se zgradi proga v Trst, nikoli pa to ne navedejo za AC)
> [MarijanMacek]
> > [bigl]
> > > [Inside]
> > > Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
> >
> > Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
>
> Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi)
Španija jih ima več. Sicer pa to niti ni bistveno, vedno bo ena država v nečem prva. Da je Slovenija ob vrhu je posledica tega, da je glede na velikost verjetno najbolj tranzitna država v Evropi (kar je seveda tudi argument za modernizacijo železniškega omrežja).