5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Glavni forum] Tema: Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
[#2773066] 06.05.19 08:24 · odgovor na: (#2772979)
Odgovori   +    1
[abohte]
> [MarijanMacek]
> > [bigl]
> > > [Inside]
> > > Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
> >
> > Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
>
> Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi)

Španija jih ima več. Sicer pa to niti ni bistveno, vedno bo ena država v nečem prva. Da je Slovenija ob vrhu je posledica tega, da je glede na velikost verjetno najbolj tranzitna država v Evropi (kar je seveda tudi argument za modernizacijo železniškega omrežja).
Imaš prav, mnogo tranzita, samo hudič je to, da bi se komot lahko vozili vzhodnjaki po Avstriji, kao da imajo mnogo boljše ceste na katerih je sila malo kaijonov primerjavi z našo AC lendava-Koper/Trst/Gorica, in mi bi se zadovoljili s spodobnimi hitrimi cestami v neko Prekmurje za precej manj denarja(recimo da tole malce leti na tiste, ki pravijo naj se zgradi proga v Trst, nikoli pa to ne navedejo za AC)