10 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 3
29 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 1
34 min
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
37 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 ura
Ko se upokoji vodja gradnje
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
5 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
7 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[Glavni forum] Tema: Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
[#2772918] 04.05.19 18:50 · odgovor na: (#2772884)
Odgovori   +    1
[jezdec666]
Zaradi prometa ne bomo dosegli ciljev glede obnovljivih virov katerim smo se sami zavezali do EU. Potrebna je večja restrikcija individualnega prometa in tovornega na vlake. Prvo ukinitev nadomestil za prevoz in vključitev v plače ampak to bo pljunek in ne bo dovolj. To je možno pa več ali manj le z večjo obremenitvijo goriv in vozil. Druge možnosti trenutno ne vidim. Tovorni promet bi bilo sicer možno outsourcati na Balkan in vzhod, osebni pa samo z vzpodbujanjem javnega prometa, ki bi moral postati vsaj v večjih mestih zastonj, da bi bil privlačen.
Skandinavci npr danska ima drage avtomobile z razlogom da ta denar uporabi v socialo. Morali bi spodbujati delo na domu racionalizirati javni prevoz da ne vozi vlak in bus ob istem času v isto smer, parkiranje podrazit in bencin, ter obenem pocenit karte za javni prevoz. Tovorni promet na vlake ne bo šlo brez vlaganj. Na Balkan outsursat tovorni kako?