Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2772911] 04.05.19 18:16 · odgovor na: (# 2772906)
Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...
... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.
Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.
Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.
Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772911
Strani: 1
[#2772947] 05.05.19 10:04 · odgovor na: (# 2772911)
[]In vendar je zgrajena na obrobju mesta, ki nujno potrebuje nove industrijske obrate.
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...
Mislim, da je to neprimerna naloga za železnico. Namenjena je povezavi velikih koncentracij potnikov in tovora.
Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...
Železniška obvoznica okoli Ljubljane nujno zahteva tudi povezavo s centrom in cena naraste na ene 3 miljarde€. Razen če si res prepričan, da naj povezuje obrobje, kar pa me silno čudi, v vseh Evropskihj mestih pripelje potnike tako rekoč v center, no tipično ne v srednejveško jedro. in to je glavna prednost železnice. Ideje o glavnih potniških postajah na obrobju so "rasle v 50 letih prejšnega stoletja.
... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.
Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.In ga odklanjam, brez drugega tira ni nadaljnega razvoja LKP in potem tudi ne potrebujemo obvozne proge, in ni potrebe po nadgradnji ostalih prog, razen v redkih primerih zgoščenega potniškega prometa (Lj-JE). Oziroma je še najbolje, da če nimaš perspektive, vse skupaj zapreš in se napotiš na najbližji delujoči britof, dokler ne izumre tudi pogrebna dejavnost.
Je ni luke v Evropi, ki bi imela logistično vozlišče v zaledju. Končno pa potemtakem v zaporu čemeči časar sploh ni bil tako kratkoviden, on je predlagal logistično vozlišče na Goričkem, še bliže ponorjem blaga iz LKP. Pa še proge v Hodoš potem ne bi bilo potrebno garditi. A ja,3 pas na vseh AC do Madžarske bi pa le bilo potrebno graditi.
Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.
Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.Tudi to je možnost. Če pa bodo sedanja in prihodnje vlade res naredile 0, je najbolje upoštevati prej omenjeno navodilo in se odpraviti na najbližji britof (Žale).....
Strani: 1