Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.929
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...

Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...

... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.

Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.

Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.

Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772911

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[]
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...
In vendar je zgrajena na obrobju mesta, ki nujno potrebuje nove industrijske obrate.

Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...
Mislim, da je to neprimerna naloga za železnico. Namenjena je povezavi velikih koncentracij potnikov in tovora.

... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.
Železniška obvoznica okoli Ljubljane nujno zahteva tudi povezavo s centrom in cena naraste na ene 3 miljarde€. Razen če si res prepričan, da naj povezuje obrobje, kar pa me silno čudi, v vseh Evropskihj mestih pripelje potnike tako rekoč v center, no tipično ne v srednejveško jedro. in to je glavna prednost železnice. Ideje o glavnih potniških postajah na obrobju so "rasle v 50 letih prejšnega stoletja.
Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.
In ga odklanjam, brez drugega tira ni nadaljnega razvoja LKP in potem tudi ne potrebujemo obvozne proge, in ni potrebe po nadgradnji ostalih prog, razen v redkih primerih zgoščenega potniškega prometa (Lj-JE). Oziroma je še najbolje, da če nimaš perspektive, vse skupaj zapreš in se napotiš na najbližji delujoči britof, dokler ne izumre tudi pogrebna dejavnost.

Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.
Je ni luke v Evropi, ki bi imela logistično vozlišče v zaledju. Končno pa potemtakem v zaporu čemeči časar sploh ni bil tako kratkoviden, on je predlagal logistično vozlišče na Goričkem, še bliže ponorjem blaga iz LKP. Pa še proge v Hodoš potem ne bi bilo potrebno garditi. A ja,3 pas na vseh AC do Madžarske bi pa le bilo potrebno graditi.
Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.
Tudi to je možnost. Če pa bodo sedanja in prihodnje vlade res naredile 0, je najbolje upoštevati prej omenjeno navodilo in se odpraviti na najbližji britof (Žale).....

Strani: 1