45 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[]
Glede Lj, MB in še kakega večjega kraja se začne najprej s prostorskim planiranjem (da je čim več delovnih mest na obrobju mesta), nato se izvede P+D sistem s parkirišči zunaj in dobrim notranjim mestnim prometom in-out, potem pa sledijo državne spodbude, da so nove obrtne cone še na obrobju malih mest.
Torej hočeš uničiti čim več kmetijskih zemljišč? jaz vsaj takjo razumem, ostalo je OK

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772906

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.966
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...

Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...

... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.

Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.

Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.

Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.

Strani: 1