Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2772906] 04.05.19 17:03 · odgovor na: (# 2772890)
[]Torej hočeš uničiti čim več kmetijskih zemljišč? jaz vsaj takjo razumem, ostalo je OK
Glede Lj, MB in še kakega večjega kraja se začne najprej s prostorskim planiranjem (da je čim več delovnih mest na obrobju mesta), nato se izvede P+D sistem s parkirišči zunaj in dobrim notranjim mestnim prometom in-out, potem pa sledijo državne spodbude, da so nove obrtne cone še na obrobju malih mest.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772906
Strani: 1
[#2772911] 04.05.19 18:16 · odgovor na: (# 2772906)
Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...
... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.
Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.
Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.
Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.
Strani: 1