Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[bigl]
> [Inside]
> Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.

Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi) je enkrat potrebno urediti tudi železniško infrastrukturo. Železnice dobijo od države le denar za upravljanje z infrastrukturo in vodenje prometa ter denar za itvajanje potniškega prometa kot javno službo, podobno kot avtobusni prevozniki. Ne me vprašat kakšen je delež teh subvencij v enem in drugem primeru. Tovorni promet pa ne dobi €Centa od države. Ajzenpanu se nič ne fučka za razvoj in produktivnost, za stanje infrastrukture je odgovorna država in ne prevoznik. Produktivnost se pa na ćželeznici precej povečuje, malce si poglej kakšni so bili tovorni vlaki pred 20 leti in kakšni so danes. In glede na to da je to povsem tržna kategorija in pridobivajo posle rase jim ravno ne fučka za razvoj in produktivnost.
P.S: Ceste pa so zato asfaltni makadam.
V tvojem stilu (železnici se fučka za razvoj) bom napisal, prevozniki imate take ceste, kakršne ste naredili!