Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Tudi proizvodnja bencina je bila na začetku draga, tudi elektrika se bo dražila... ko pa pomisliš, koliko je virov za izolacijo vodika (praktično neskončno)... po moje obstoječih rafinerij ne bo težko predelati ali postaviti nove obrate.
Vodika je dosti, to ni problem.. Mislil sem na energijo, ki jo moraš vložit v proizvodnjo.
V črpanje in predelavo nafte (tudi v bencin) gre minimalno energije. Za vodik pa moraš vložiti ogromno energije. Tudi iz premoga se lahko dela bencin (dokazali nemci med ww2), ampak je proces energetsko negativen.
Po moje je to že rešeno. Na varnosti pogona (ja, vodik je z več vidikov nevaren plin) se bo še delalo, vendar so po moje že daleč tudi s proučevanjem razmerja metalhidridi-teža rezervoarja-kontrolirana izstopna izparilnost vodika - itd.. Vse to bistveno zmanjšuje tveganja eksplozije in teže vozila (razmerje teža - poraba pa je itak neka konstanta...).

Kar se tiče kvalitete sten rezervoarja (z vidika varnosti), je po moje to že rešeno. Standardi so že ok.
Ok, sicer verjamem, da nismo več v času Zepelina :)
www.youtube.com/watc...gWHbpMVQ1U

pa vseeno ..better be safe than sorrow

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772894

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.958
Zadnja sprememba: FIN-379669 04.05.2019 16:09
Ja, se strinjam. Izdelava bo nekoliko dražja, je pa treba vedeti, da je energijska vrednost stisnjenega vodika na kg vsaj za 100% večja od nafte ali CH plina. Torej se splača iti v to, izdelava bo gotovo dražja kot pri bencinu in dieslu, tudi hramba bo dražja, ampak še zmeraj bodo "naftaši" delali tisto, kar najbolje znajo: pogonsko gorivo... in vstopna cena v industrijo je taka, da vsak ne bo mogel v to zgodbo.
Sedaj pa so naftaši v dobi elektrikašev precej na obrobju nove zgodbe.

Zato morajo narediti vodikovo zgodbo absolutno privlačno in celo boljšo izbiro od Tesle et Co. Tekma se je začela in tako je prav. Potrošniki pa počakamo in vidimo, kako bo.

Ker pa je Litij kot surovina omejen le na nekaj velikih imetnikov, med njimi ni Japana in EU, deloma ZDA, bo H-Tech odgovor Japoncev in Nemcev (Francozi še malo čakajo v zasedi). Nizozemski Shell je že dal zeleno luč za Vodik.

Rusi so svojo tačko že pristavili, saj dobavljajo plin (ki je univerzalno uporaben energent), Arabci pa se bodo morali odločiti, kje vse bodo pozicionirani (fotovoltaika, plin, naložbe v EU in Japan avtoindustrijo, rafinerije ???, vsega po malem). Katar je že rekel: nafta je za nas past, gas future.

Ko Njemac gre v eno smer, gre to narediti dosledno, disciplnirano in do konca. Premislek in nato racionalno in neumorno naprej.

Pestrost izbire bo prednost za kupce. Ali in koliko bo okolje istejše, pa je ? za nekaj mlrd $.

Strani: 1