Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Tudi proizvodnja bencina je bila na začetku draga, tudi elektrika se bo dražila... ko pa pomisliš, koliko je virov za izolacijo vodika (praktično neskončno)... po moje obstoječih rafinerij ne bo težko predelati ali postaviti nove obrate.
Vodika je dosti, to ni problem.. Mislil sem na energijo, ki jo moraš vložit v proizvodnjo.
V črpanje in predelavo nafte (tudi v bencin) gre minimalno energije. Za vodik pa moraš vložiti ogromno energije. Tudi iz premoga se lahko dela bencin (dokazali nemci med ww2), ampak je proces energetsko negativen.
Po moje je to že rešeno. Na varnosti pogona (ja, vodik je z več vidikov nevaren plin) se bo še delalo, vendar so po moje že daleč tudi s proučevanjem razmerja metalhidridi-teža rezervoarja-kontrolirana izstopna izparilnost vodika - itd.. Vse to bistveno zmanjšuje tveganja eksplozije in teže vozila (razmerje teža - poraba pa je itak neka konstanta...).

Kar se tiče kvalitete sten rezervoarja (z vidika varnosti), je po moje to že rešeno. Standardi so že ok.
Ok, sicer verjamem, da nismo več v času Zepelina :)
www.youtube.com/watc...gWHbpMVQ1U

pa vseeno ..better be safe than sorrow