6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Tudi proizvodnja bencina je bila na začetku draga, tudi elektrika se bo dražila... ko pa pomisliš, koliko je virov za izolacijo vodika (praktično neskončno)... po moje obstoječih rafinerij ne bo težko predelati ali postaviti nove obrate.

Po moje je to že rešeno. Na varnosti pogona (ja, vodik je z več vidikov nevaren plin) se bo še delalo, vendar so po moje že daleč tudi s proučevanjem razmerja metalhidridi-teža rezervoarja-kontrolirana izstopna izparilnost vodika - itd.. Vse to bistveno zmanjšuje tveganja eksplozije in teže vozila (razmerje teža - poraba pa je itak neka konstanta...).

Kar se tiče kvalitete sten rezervoarja (z vidika varnosti), je po moje to že rešeno. Standardi so že ok.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772892

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Tudi proizvodnja bencina je bila na začetku draga, tudi elektrika se bo dražila... ko pa pomisliš, koliko je virov za izolacijo vodika (praktično neskončno)... po moje obstoječih rafinerij ne bo težko predelati ali postaviti nove obrate.
Vodika je dosti, to ni problem.. Mislil sem na energijo, ki jo moraš vložit v proizvodnjo.
V črpanje in predelavo nafte (tudi v bencin) gre minimalno energije. Za vodik pa moraš vložiti ogromno energije. Tudi iz premoga se lahko dela bencin (dokazali nemci med ww2), ampak je proces energetsko negativen.
Po moje je to že rešeno. Na varnosti pogona (ja, vodik je z več vidikov nevaren plin) se bo še delalo, vendar so po moje že daleč tudi s proučevanjem razmerja metalhidridi-teža rezervoarja-kontrolirana izstopna izparilnost vodika - itd.. Vse to bistveno zmanjšuje tveganja eksplozije in teže vozila (razmerje teža - poraba pa je itak neka konstanta...).

Kar se tiče kvalitete sten rezervoarja (z vidika varnosti), je po moje to že rešeno. Standardi so že ok.
Ok, sicer verjamem, da nismo več v času Zepelina :)
www.youtube.com/watc...gWHbpMVQ1U

pa vseeno ..better be safe than sorrow

Strani: 1