47 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.966
[Glavni forum] Tema: Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
[#2772890] 04.05.19 15:01 · odgovor na: (#2772884)
Odgovori   +    1
Glede Lj, MB in še kakega večjega kraja se začne najprej s prostorskim planiranjem (da je čim več delovnih mest na obrobju mesta), nato se izvede P+D sistem s parkirišči zunaj in dobrim notranjim mestnim prometom in-out, potem pa sledijo državne spodbude, da so nove obrtne cone še na obrobju malih mest.

To se naredi za bistveno manj denarja in hitreje kot vzpostaviti sodobno železnico in menjati navade ljudi - da se vozijo s svojim vozilom.

Potem pa ta sistem postopoma, v 20 letih in več nadgrajuješ, tudi s sosobnejšo železnico. Pač, denarja nimamo za razmetavati in gremo po korakih ...