15 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
1 ura
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

lea1 sporočil: 834
[Glavni forum] Tema: Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
[#2772886] 04.05.19 14:18 · odgovor na: (#2772884)
Odgovori   +    5
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772886

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[lea1]
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.
Si ti kdaj pomislila kolik je prihodek LPP od prodaje vozovnic in kolik je proračun občine Murska Sobota, da tako vehementno ponujaš primerjavo med javnim mestnim prometom v LJ in MS. Naj te podučim, LPP pobere letno za okoli 50 M€, proračun ObMS pa je 1/2 manjši, okoli 25 M€. In zakaj bi Ljubljančani plačevali prevoz približno 1/3 neljubljančanov, se pravi okoli 17M€? Lahko navedeš primere mest podobnih Ljubljani z zastonj prevozom? Sam ga ne poznam. Pa ne mi govorit o Luksemburgu, kar prenekateri navajajo, da je tam prevoz zastonj, ker to ni res. Bo pa od naslednjega leta za določene kategorije.
blink sporočil: 3.523
[lea1]
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.
V Ljubljani je problem, ker zaposleni ne želijo delati zastonj, proizvajalci avtobusov le-teh ne želijo predati zastonj in tudi gorivo ni zastonj. Za vse to zahtevajo denar.

Očitno imate v Murski Soboti srečo da je vse to kar zastonj.

Strani: 1