Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mes za Dnevnik: 40 odstotkov vlakov SŽ v delavnici
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772880
Strani: 1
[#2772881] 04.05.19 13:35 · odgovor na: (# 2772880)
[Inside]Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
P.S: Ceste pa so zato asfaltni makadam.
[#2772902] 04.05.19 16:46 · odgovor na: (# 2772880)
[Inside]Članek v Dnevnikovem Objektivu koinkretno govori o enotirni gorenjski progi. Tam in recimo med Zidanim Mostom in Ljubljano še nisem videl praznega potniškega vlaka (izjemoma napol v obratni smeri od konice) in videti je precej tovornih vlakov. In roko na srce, tam že dolgo ni bilo nadomestnih busov. O preveč predvidenih vožnjah in majhnem šetvilu pa samo to, nekoč se je poročalo, da so se potniki v Škofji Loki tako rekoč stepli, kjer niso mogli na enojno garnituro (okvara druge).
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
So pa v primeru večjih obnovitvenih del, CE-ZM recimo, ali MB-Šentilj nujni nadomestni prevozi. Toda množice tovornih vlakov in vseh potniških enostavno ni mogoče prepeljati po 1 tiru. V primeru enotirne proge se pa itak ustavi promet za določen čas.
[#2772925] 04.05.19 20:48 · odgovor na: (# 2772880)
Se še spomnite, kako je razmišljala, ko je vodila TROJKO?
Razmišlja samo takrat, ko snubi dementne starce za volitve.
Je pa za globoko državo primeren material!!!
Strani: 1