5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[bc123a]
> [ogo]
> > [bc123a]
> > Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
> >
> > In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
>
> To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.


Ni res. Vsak podzavestno ve kaj lahko pricakuje v casu voznje, ko stopi v avto. In to kar pisete je dalec najboljsa ilustracija tega, kar pravim jaz. Ljudje se niti ne zavedajo, koliko "podzavestne" informacije prinesemo s sabo v clovesko voznjo. Tako kot primer z omejitvami hitrosti, kjer za tocen izracun rabis OCR ter algoritem za izracun katoliskih praznikov. Vsaj ce hoces voziti po EU.

Zakaj se dolgo ne bo avtonomnih avtov? Zato ker niti cloveske voznje nimamo tako raziskane, da bi lahko na podlagi tega izboljsevali avtonomne avte. Dobesedno ljudje startajo iz napacnih predpostavk, tako kot vi.

Vi veste, da danes ne boste srecali snega na cestah. Avtonomni avto pa za to rabi svojo pozicijo, in eksplicitno napoved.

Avto, ki rabi vse te zunanje podatke in sisteme, preprosto ni avtonomen.
Gre za zlorabo besede avtonomen.

S tem, da ne trdim, da so vsi ti sistemi nepotrebni. Vendar ne gre potem za avtonomno vožnjo, če avto mrkne sredi gozda, ker je izpadel iz signala mobilnih operaterjev, pod krošnjami dreves je pa ostal še brez kvalitetnega GPS signala.

Pa da se vrnemo 50 let nazaj - križarske rakete, sposobne zadeti cilj 700 km stran, brez GPS, samo žiroskop in kamera za avtomatsko prepoznavanje terena in cilja.
Temu bi sedaj rekli cloud native 5g enabled artifficial intelligence. Takrat so pa inženirji preprosto rekli, glej dela, in to povsem avtonomno, narejeno za delovanje po koncu sveta.

Več kot firme bulšitirajo, bolj je jasno, da so še kilometre od prave avtonomne vožnje.