13 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
21 min
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 1
54 min
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
58 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
1 ura
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
1 ura
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
1 ura
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
1 ura
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
2 uri
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
4 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[milos9]
Kot kaže si vseeno bral članek ali pa imaš čisto slučajno enako mnenje kot strokovnjaki v članku, ko gre za napoved prihoda avtonomnih avtov.
Lepo. Zakaj potem fantazirati, kaj bomo poceli cez 20 let v avtonomnih avtih? Vecine podjetij, ki se lepijo na ta trend morda niti obstajala ne bo. Take napovedi so neumne.
Že car sharing, tudi avtonomni avti bodi povzročili padec prodaje avtov. To vpliva na velikost voznega parka in gnečo v mestih. Kaj tukaj ni jasno?
Nic ni jasno, da kaksenkoli car sharing ali avtonomni avti (ki jih se ni) vplivajo ali bodo vplivali na velikost voznega parka. Kot je omenjeno v sosednjem postu, avti postajajo vse drazji, po drugi strani pa tudi precej bolj vzdrzljivi.

Napisali ste trditev za katero nimate absolutno nobenih podatkov.
1,25 milijona smrtnih žrtev je malo? Statistika ni le statistika in je posledica človeških napak. Avtomatizacija pa bo, seveda na dolgi rok, te napake odpravila.

Foruma ni treba polnit, živi tudi brez površnih komentarjev
1.25 miljona smrtnih zrtev je, I repeat, strasno malo. Kot sem napisal, je to nekaj vec kot 1 mrtev na miljon prevozenih milj (1.6 miljona kilometrov) v ZDA, kar vkljucuje tudi kronicne pijance, ljudi ki vozijo po vplivom drog, nimajo izpita, ali pa niti ne znajo dobro voziti, ali pa so patolosko objestni. Ce bi tem preprecili dostop do volana, bi bilo stevilo mrtvih verjetno se precej nizje.

Grem stavit, da ce bi pogledali podatke zavarovalnic, bi ugotovili da vecina ljudi v sloveniji se v zivljenju ni bila udelezena v prometni nesreci, za katero bi bili sami krivi.

Skratka, ponavljam: ljudje smo odlicni vozniki, 1.25 miljona mrtvih je zmasirana stevilka, prirejena za to, da izgleda velika (da ne omenjamo da vkljucuje se tretji svet s precej nizjimi standardi voznje).

Kje so avtonomni avti?

www.pcmag.com/articl...nomous-mil

Waymo ima povprecno 11.000 milij med napakami, in itak vozijo v samih lepih soncnih mestih.

Pokazite mi avtonomni avto z 100.000 kilometri med napakami v vseh vremenskih pogojih, pa bom rekel, da je smiselno pisati taksne clanke in filozofirati o tem, kaj bomo delali v samovozecih vozilih.

Stevilko 1.25 miljona mrtvih bi morali vedno pokazati v kontekstu izracuna "koliko mrtvih bi bilo ce bi vsi avti na svetu bili najboljsi avtonomni avti kar jih danes premoremo". Vse ostalo je brezvezen piar in navijastvo.