8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
Zadnja sprememba: ogo 26.04.2019 08:54
[bc123a]
Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.

In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.
Pravi avtonomni avto ne rabi nič od teh puhlic. Ne 5g, ne AccuWeather, ne Google, še manj pa Facebook.
Vse te reči lahko izboljšajo avtonomno vožnjo, tako kot izboljšujejo ali poslabšujejo ne-avtonomno, ključni pa niso.
Poanta avtonomne vožnje je biti ekvivalentno sposoben človeškemu šoferju. In večina šoferjev ne uporablja ne vremenske prognoze, ne navigacije, ampak samo svoje oči, ušesa, roke in noge ter ključno reč, ki ji rečemo možgani.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2772013

Strani: 1

najobj sporočil: 31.910
[ogo]
> [bc123a]
> Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
>
> In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.
To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.
Pravi avtonomni avto ne rabi nič od teh puhlic. Ne 5g, ne AccuWeather, ne Google, še manj pa Facebook.
Vse te reči lahko izboljšajo avtonomno vožnjo, tako kot izboljšujejo ali poslabšujejo ne-avtonomno, ključni pa niso.
Poanta avtonomne vožnje je biti ekvivalentno sposoben človeškemu šoferju. In večina šoferjev ne uporablja ne vremenske prognoze, ne navigacije, ampak samo svoje oči, ušesa, roke in noge ter ključno reč, ki ji rečemo možgani.
... čuj, jaz samo zaradi vožnje res ne uporabljam vremenske prognoze, ampak ko skozi okno svojega neavtonomnega avtomobila vidim, da dežuje ali sneži, preprosto vklopim brisalce in potem glede na mokro cesto prilagodim hitrost vožnje ...

P.S.: če bo avtonomni avto res moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil, če naj ob dežju ali sneženju vklopi brisalce in zaradi mokre ceste prilagodi hitrost, potem je toti avtonomni avto še bolj glup, kot sem si mislil ... khmm, čeprav si mislim, da je v resnici glup toti David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, ki misli, da so vsi ljudje tako glupi, da bi mu verjeli čisto vsako sranje ...
bc123a sporočil: 48.253
[ogo]
> [bc123a]
> Ja. To je se ena "malenkost", ki mora biti resena ce hocemo imeti cat 5 avtonomno voznjo. Kar pomeni da bo moral biti online 24/7.
>
> In res je malenkost, ker preostane se 99.9% problemov take vrste, ki niso naslovljeni.

To ni res. Koliko človeških šoferjev preverja vremensko napoved? Morda 30 posto.

Ni res. Vsak podzavestno ve kaj lahko pricakuje v casu voznje, ko stopi v avto. In to kar pisete je dalec najboljsa ilustracija tega, kar pravim jaz. Ljudje se niti ne zavedajo, koliko "podzavestne" informacije prinesemo s sabo v clovesko voznjo. Tako kot primer z omejitvami hitrosti, kjer za tocen izracun rabis OCR ter algoritem za izracun katoliskih praznikov. Vsaj ce hoces voziti po EU.

Zakaj se dolgo ne bo avtonomnih avtov? Zato ker niti cloveske voznje nimamo tako raziskane, da bi lahko na podlagi tega izboljsevali avtonomne avte. Dobesedno ljudje startajo iz napacnih predpostavk, tako kot vi.

Vi veste, da danes ne boste srecali snega na cestah. Avtonomni avto pa za to rabi svojo pozicijo, in eksplicitno napoved.

Strani: 1