18 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
33 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

dz1975 sporočil: 2.264
5.370 EUR provizije na prodan avto? To je pa precej visoka številka, razen če ni povprečna cena vozil okoli 100k EUR.
Sam gledam vozila na bringatrailer.com kjer kupcu zaračunajo 5% provizije (vendar ne več kot $5.000), prodajalcu pa fiksnih $99.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2771991

Strani: 1

P46000 sporočil: 299
[dz1975]
5.370 EUR provizije na prodan avto? To je pa precej visoka številka, razen če ni povprečna cena vozil okoli 100k EUR.
Sam gledam vozila na bringatrailer.com kjer kupcu zaračunajo 5% provizije (vendar ne več kot $5.000), prodajalcu pa fiksnih $99.
Že res, ampak iz tega:
"se skupina Auto1 razlikuje predvsem po tem, da je nekakšen vmesnik med prodajalci in kupci, saj avto z lastnim denarjem odkupi in ga tudi garažira do prodaje končnemu kupcu."
bi človek rekel, da je poslovni model drugačen, ker če prav razumem je bringatrailer.com v bistvu ebay (kot smo ga poznali včasih - avkcije), Auto1 pa je digitalni trgovec z rabljenimi avti (avto odkupi in potem proda) in je zato prodajalec avta, zaradi tega ker dobi denar takoj, pripravljen ceno spustiti... Ker pa imajo tudi kupce, bi pričakoval, da urejajo tudi financiranje nakupa in s tem služijo še na proviziji dajalcev kreditov....

Strani: 1