Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 25.04.2019 09:17
Pozabljaš, da so v tistih časih avti imeli v takem kontekstu veliko prednost pred današnjimi; in sicer ni bilo gotovo, če bo biser jugo tehnike sploh zdržal tistih 200-300 km poti, zato je bil problem oskrbe z gorivom relativno manj pereč :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2771798

Strani: 1

premza sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 25.04.2019 09:30
[matjazfinance]
Pozabljaš, da so v tistih časih avti imeli v takem kontekstu veliko prednost pred današnjimi; in sicer ni bilo gotovo, če bo biser jugo tehnike sploh zdržal tistih 200-300 km poti, zato je bil problem oskrbe z gorivom relativno manj pereč :)
Pri Zastavi 750 (fičko) so bili prirobnica, jermeni in svečka obvezna oprema. Pa pri 90km/h je postal "samovozeč" ampak to je v tistih časih pomenilo čisto nekaj drugega kot danes :)
Prtljaga je bila vsa na strehi, privezana z vrvjo in pokrita s polivinilom. Prtljažnika avto ni imel. Tisto malo prostora spredaj (med rezervarjem in rezervno gumo) je zasedalo orodje, krpe, kaka steklenica vode, ker je vsak hrib zakuhal...

Skratka, da se navežem nazaj na temo. Danešnji električni avti imajo v primerjavi s temi jugo avti iz 80-ih kar velik doseg in zvrhano mero udobja :)

Strani: 1