Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 31.869
[Avto]
Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770865] 19.04.19 13:45 · odgovor na: (# 2770833)
[#2770865] 19.04.19 13:45 · odgovor na: (# 2770833)
Zadnja sprememba: najobj 19.04.2019 13:52
[matjazfinance]
> [najobj]
> ... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat
Kaj pa je treba narediti, da zavora popusti?
Evo, to je problem. Ko se usedeš v avto s klasično parkirno zavoro, točno veš kako se z njo upravlja.
>ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima
Spet si ilustriral kje je glavni problem - ti veš za svoj avto, za druge pa ne. In točno tu je težava, to mora biti univerzalno in enako pri vse avtih, tako kot imajo vsi avti volan in pedale, pa enako razporeditev pedalov za sklopko, bremzo in gas.
Jaz bi elektronsko parkirno zavoro prepovedal. Resno.... OK, če se spomnim na tisti butast gumb pri službenem pasatu, ko sem se pred leti prvič vsedel za volan in sem ob parkiranju na blagem nagibu ceste iskal ročno zavoro, bi se kar strinjal s tabo ... no, ampak ker večinoma voziš avto, katerega komande poznaš, bi jaz pri toliko za promet zelo nevarnega sranja vgrajenega v nove avtomobile prepovedal vse kaj drugega kot pa elektronsko ročno zavoro ...