5 ur
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

orbita sporočil: 214
Zadnja sprememba: orbita 18.04.2019 14:24
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Za razliko od TE, ki uran črpa kar iz zemlje?! In koliko se izgubi štroma preden pride do elektromotorja v avtu?! U R so full of ***.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
Tako zmanjšuješ pomen CO2 onesnaževanja, kot bi prespal zadnjih 10-20 let. Politika s ukvarja skoraj izključno s tem onesnaževanjem. Je pa res, da BEV pri reševanju tega problema ni kaj prida uspešen in "električisti" usmerjate pozornost samo na zadeve, kjer ima BEV nekaj prednosti.

o.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770650

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
To sporočilo je izbrisal avtor (18.04.2019 16:11)

Strani: 1