Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: igor1976 (#2770551)
Odgovori   +    2
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770595

Strani: 1

najobj sporočil: 31.870
[Avto] Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770678] 18.04.19 15:27 · odgovor na: anon-20668 (#2770595)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko - tudi tisti, ki z navadno ročno zavoro ne znajo in te je stoječega zadaj lahko vedno strah, če boš pri počasnem premikanju/ustavljanju kolone v hrib ostal cel ... no, kar pa se tiče feedbacka, pa če res ne stojiš na mestu, ampak se samo rahlo premikaš, je feedback - če ne vidiš standardne rdeče lučke na armaturki - zategnjene elektronske ročne zavore preveč močan, da ne bi vedel, če je zavora zategnjena ali ne, tako da je meni elektronska ročna zavora ena redkih novotarij, ki se mi zdi OK ... aja, pokvari pa se lahko vse ...

Strani: 1