Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 3.976
[Avto]
Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: (# 2770551)
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: (# 2770551)
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni
ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit
ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi
ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je
to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično
potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena.
To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen
standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat
navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...
V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...
V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.