Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

igor1976 sporočil: 482
[Avto] Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770551] 18.04.19 09:41 · odgovor na: anon-20668 (#2770517)
Odgovori   +    0
Imamo jo pri dveh avtomobilih in me nič ne moti, prej nasprotno, res pa je, da nisem več 20 let star, da bi se z ročno obračal...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770551

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: igor1976 (#2770551)
Odgovori   +    2
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.

Strani: 1