Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko tle vpliva slabše stanje v denarnicah potrošnikov (npr. Italija) in koliko njih taktiziranje pred nakupom novega vozila, ki bo hibrid ali eletrikaš... vendar za ceno, bolj dosegljivo njihovi (naši) denarnici.

(Če avtoindustrija še ne bo pocenila e-vozil, pa bomo lastniki vozil še malo počakali in vozili stare dizle... preden preidemo na dražja e-vozila.)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770458

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[]
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko tle vpliva slabše stanje v denarnicah potrošnikov (npr. Italija) in koliko njih taktiziranje pred nakupom novega vozila, ki bo hibrid ali eletrikaš... vendar za ceno, bolj dosegljivo njihovi (naši) denarnici.

(Če avtoindustrija še ne bo pocenila e-vozil, pa bomo lastniki vozil še malo počakali in vozili stare dizle... preden preidemo na dražja e-vozila.)
Tudi avtomobilski posel je podvržen ciklom in pravzaprav sedaj prihaja čas nihaja navzdol. Nekaj zaradi ohlajanja gospodarstva na splošno, nekaj zaradi Nemških grehov in njihovega ustvarjanja novega za naprej, ko so obstali s spuščenimi hlačami in se odpovedujejo dizlom (ne povsem), nimajo pa razvitih motorjev ki bi jih nadomestili, razvoj pa traja in čista elektrika še precej časa ne bo večinska, nekaj zaradi zakonskih zahtev o čistosti izpuhov, ki prihajajo, nekaj pa zato, ker se vsi mediji tako radi pretežno ukvarjajo z električnimi in ekstravagantnimi modeli, a večino prodaje še vedno predstavljajo in še nekaj časa bodo tisti cenejši vsakodnevni avtomobili, ki si jih večina lahko privošči ali jih dejansko potrebuje. Tu pa so se cene dvignile, na žalost se pri nas prodaja največ Nemcev in njihovih derivatov, čeprav svet ima dovolj ustrezne ponudbe in ker se je v zadnjih letih ta večinski segment že obnovil. Kriza je bolj pri proizvajalcih kot pri uporabnikih.

Strani: 1