Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Strani: 1 2

jurijjurij sporočil: 4.944
[#2770057] 16.04.19 10:07
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: jurijjurij 16.04.2019 10:07
Počasne polnilnice bodo rešile 95 odstotkov težav. Hitre in drage polnilnice so za rezervo in za dober občutek. Uporabljajo se zelo malo in ta trenutek ni nobene ekonomske logike za njihovo uporabo. Hitre polnilnice ne bodo toliko vplivale na razvoj elektromobilnosti, kot se misli danes.«
Dober dan vsem zelenim prvoborcem.

PS.
Počasne polnilnice pač polnijo počasi, kar pomeni ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2770058] 16.04.19 10:08
Odgovori   +    5
Dokler je uporabnikov elektricnih avtov samo toliko, kot je pocasnih polnilnic seveda ni potrebe po hitrih. Ko pa ne bodo mogli VSI elektricarji parkirati cel dan ob pocasnih parkirnih mestih bo pa zelo pomembno, da lahko avto napolnis na poti iz sluzbe domov...
amaroki sporočil: 192
[#2770065] 16.04.19 10:20 · odgovor na: bc123a (#2770058)
Odgovori   +    7
Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...
anon-447401 sporočil: 293
[#2770069] 16.04.19 10:24 · odgovor na: amaroki (#2770065)
Odgovori   +    8
[amaroki]
Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...
Danes je EV relativno malo, jih bo pa že kmalu precej več. Tako je sedaj ravno pravi čas, da začnete v podjetju razmišljati o izgradnji počasnih polnilnic za svoje zaposlene. Če bo vsako parkirno mesto imelo možnost počasnega polnjenja si boš v 10 urah službe več kot napolnil avtomobil in boš prihranil tudi čas, katerega sedaj porabiš za pot na bencinsko črpalko, tankanje goriva, plačila na blagajni....
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770074] 16.04.19 10:31
Odgovori   +    8
vse vam bo crknilo ob masovni uporabi.

ampak takrat bodo evrcki od postavitve polnilnic ze na varnem.

aleluja!
bc123a sporočil: 48.253
[#2770095] 16.04.19 11:28 · odgovor na: amaroki (#2770065)
Odgovori   +    1
[amaroki]
Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...
Saj zato. Hitre polnilnice so edina moznost.
bc123a sporočil: 48.253
[#2770107] 16.04.19 12:13 · odgovor na: shevchenko (#2770074)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
vse vam bo crknilo ob masovni uporabi.

ampak takrat bodo evrcki od postavitve polnilnic ze na varnem.

Tako.
pobalin sporočil: 14.456
[#2770108] 16.04.19 12:17
Odgovori   +    9
Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.
Letos kot prvih 3,5 meseca 2019 ali letos kot lani, 2018?
Zasedenost letos/lani/v paleolitiku...?
povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta
Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/

Vsak berač svojo malho hvali in vsaka taka samohvala je dobra za en člančič v promoglasni prilogi/portalu. Ne vem pa, če je taka prav dobra za prepričljivo promocijo. Če čisto resno ponudbo s pomočjo hitropoteznega žurnalizma, ker takšen pač je v tem lajfu, predstaviš kot prodajalec kačjega olja, tvoja roba pač izgleda kot kačje olje.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2770150] 16.04.19 13:35 · odgovor na: pobalin (#2770108)
Odgovori   +    3
[pobalin]
> Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.


Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/
Ni čisto tako na izi kot si ti pobalin predstavljaš, ker so pač tehnične podrobnosti (zakonitosti) neizprosne. Nekaj malega o hitrih polnilnicah (za splošno tehniško izobrazbo, ki jo močno pogrešamo pri zelenih prvoborcih):

1. Novi Teslini "V3" superchargerji dosegajo moči 250kW(*), kar pomeni, da lahko Model3 v 5 minutah napolnijo za 100km (pri kateri hitrosti je ta doseg??). Čas polnjenja je sprejemljiv, doseg pa ne.

2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?

BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

Seveda ni potrebno, da so vsi polnilci tako zmogljivi (**) se pa časi polnjenja znatno podaljšajo in s tem čakalna doba in vrste. Ja, kapiš?


(*) www.theverge.com/201...s-location

(**) www.drivingelectric....charger-uk

(***) en.wikipedia.org/wik...ower_Plant
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770154] 16.04.19 13:44 · odgovor na: jurijjurij (#2770150)
Odgovori   +    6
2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?

BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)
za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
philips sporočil: 6.715
[#2770158] 16.04.19 13:49 · odgovor na: jurijjurij (#2770150)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]
> [pobalin]
> > Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.
>
>
> Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
> elevat.eu/
> Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
> www.stop-neplacniki....ozila-doo/

Ni čisto tako na izi kot si ti pobalin predstavljaš, ker so pač tehnične podrobnosti (zakonitosti) neizprosne. Nekaj malega o hitrih polnilnicah (za splošno tehniško izobrazbo, ki jo močno pogrešamo pri zelenih prvoborcih):

1. Novi Teslini "V3" superchargerji dosegajo moči 250kW(*), kar pomeni, da lahko Model3 v 5 minutah napolnijo za 100km (pri kateri hitrosti je ta doseg??). Čas polnjenja je sprejemljiv, doseg pa ne.

2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?

BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

Seveda ni potrebno, da so vsi polnilci tako zmogljivi (**) se pa časi polnjenja znatno podaljšajo in s tem čakalna doba in vrste. Ja, kapiš?
He he, moč je 1200 MW, od tega mamo mi Slovenci pol na razpolago.
pobalin sporočil: 14.456
[#2770174] 16.04.19 14:19 · odgovor na: jurijjurij (#2770150)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]
Ni čisto tako na izi kot si ti pobalin predstavljaš, ker so pač tehnične podrobnosti (zakonitosti) neizprosne.
Ne razumem, na kaj iz mojega komentarja repliciraš. Če hočeš dokazati, da ima mojster s počasnimi polnilnicami prav, ne bi bilo treba. Jaz sem se vtaknil v formo njegovega nastopa, kakršna je objavljena tukaj, ne v vsebino.

Če bi me že kdo vprašal za mnenje, bi povedal, da se mi hitre polnilnice na glavnih prometnih žilah zdijo zelo pomembne za pomoč v sili, da pa bi se tudi jaz predvsem zanašal na množico počasnih polnilnic. Ker se mi to zdi logično.
BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)
(***) en.wikipedia.org/wik...ower_Plant
JEK aka NEK ima svojo spletno stran s precej bogato vsebino, tudi tehničnimi podatki:
Toplotna moč reaktorja: 1994 MW
Električna moč na sponkah generatorja: 727 MW
Moč na pragu elektrarne: 696 MW
Toplotni izkoristek: 36 %
www.nek.si/sl/o-jedr...ni-podatki
Če pa si že moral linkati na Wikipedijo, bi lahko Slovencu na slovenskem forumu dal link na članek v slovenščini.
sl.wikipedia.org/wik...rna_Krško
Aja, je precej beden... no, pa na veliiiko bogatejši članek v (solastniški) hrvaščini. Stidi se Slovenijo, Moja Dežela, zemlja mog sna! :-P
hr.wikipedia.org/wik...ana_Krško
comteo sporočil: 664
[#2770181] 16.04.19 14:32
Odgovori   +    0
Napak v tekstu....Leta 2016 (začetek leta) je bilo registriranih 501 električnih avtomobilov (začetek leta 2016 pa 346 vozil). Trenutno jih je več kot 2150..... Polnjenj je seveda bilo več. V letu 2017 je bilo skupaj 8.945 polnjenj, a v letu 2018 je bilo 10.656. Letos do 15.3. pa 2.353 polnjenja. Zanimivo je, da z veliko rastjo števila vozil, število polnjenj ne raste temu primerno.
comteo sporočil: 664
[#2770188] 16.04.19 14:38 · odgovor na: amaroki (#2770065)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: comteo 16.04.2019 14:45
Kak to mislite, da "preživljate čas na polnilnici"? Polni se vozilo, ne vi. Priklopite avto in grete v življenje. Avto se polni sam :-)

Avto se polni v službi, ko delate, doma ko spite, v trgovini, ko nakupujete.... Nikakor ne, ko ob njem čakate, da se napolni. To je neumnost in to se zelo zelo redko zgodi, To so navajeni uporabniki naftnih vozil, ki čakajo, da se avto napolni...(recimo 5 minut s plačevanjem). Vozniki električnih porabimo za polnjenje 10 do 15 sekund - potem gremo delat kaj drugega.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770206] 16.04.19 15:21 · odgovor na: comteo (#2770188)
Odgovori   +    1
To so navajeni uporabniki naftnih vozil, ki čakajo, da se avto napolni...(recimo 5 minut s plačevanjem). Vozniki električnih porabimo za polnjenje 10 do 15 sekund - potem gremo delat kaj drugega.
samo ne mi jokcat cez 3 leta, da nisi bil vedel, da ta zgodba ne bo spilala dolgo casa
comteo sporočil: 664
[#2770235] 16.04.19 16:52 · odgovor na: jurijjurij (#2770057)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]
>Počasne polnilnice bodo rešile 95 odstotkov težav. Hitre in drage polnilnice so za rezervo in za dober občutek. Uporabljajo se zelo malo in ta trenutek ni nobene ekonomske logike za njihovo uporabo. Hitre polnilnice ne bodo toliko vplivale na razvoj elektromobilnosti, kot se misli danes.«

Dober dan vsem zelenim prvoborcem.

PS.
Počasne polnilnice pač polnijo počasi, kar pomeni ...
Pomeni, da je stanje baterij na večini avtomobilov zjutraj 100%... in zvečer, ko lastniki pridejo domov je še vedno 50% ali 90%. Avto je vedno pol in je glupo it na polnilnico in čakat tam. .. Naša Kona se polni enkrat tedensko - čez vikend, ko je poceni energija in je prostih parkirnih mest pred blokom. ... Do morja ima dovolj energije, ampak, če bi šli kam dlje od 500km bi itak naredili eno pol urno pavzo - vsaj zaradi varnosti.
comteo sporočil: 664
[#2770240] 16.04.19 17:18 · odgovor na: pobalin (#2770108)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.

Letos kot prvih 3,5 meseca 2019 ali letos kot lani, 2018?
Zasedenost letos/lani/v paleolitiku...?

> povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta

Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
Slabo ugibanje. Slab detektiv.

Smo edini, ki v Sloveniji in širše razvijamo in proizvajamo DC hitre polnilnice. Imamo tudi največ postavljenih DC polninic v Sloveniji v upravljanju. (nekaj je seveda uvoznikov, ki preprodajajo tuje polnilnice).

Nimamo potrebe v časopisju sebi delat reklamo.
Govoril sem zgolj resnico na podlagi realni podatkov - čeprav nam je to lahko v škodo. DC polnilnice so nujno potrebne samo v izjemnih primerih in sklado s tem ne obstaja nek poslovni model za investiranje v le te. Lastnik od njih nikoli ne bo imel profit.

V tekstu ugotavljamo, da na hitrih polnilnicah SODO - na avtocestah, število polnjenj znaša 1,1 polnjenje na dan. To za leto 2018. V letu 2017 je bilo 0,9 polnjenja na dan. Vmes se je število električnih priključnih vozil povečalo za 400% (iz 500 na 2150).
Novejša vozila s (pre)velikimi baterijami za dnevne potrebe enostavno ne zahajajo sploh na polnilnice. Ljudje napolnijo vozila doma, v službi ali v trgovini, ko nakupujejo.

Lep pozdrav, teo



elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/

Vsak berač svojo malho hvali in vsaka taka samohvala je dobra za en člančič v promoglasni prilogi/portalu. Ne vem pa, če je taka prav dobra za prepričljivo promocijo. Če čisto resno ponudbo s pomočjo hitropoteznega žurnalizma, ker takšen pač je v tem lajfu, predstaviš kot prodajalec kačjega olja, tvoja roba pač izgleda kot kačje olje.
Slabo predvidevate.
comteo sporočil: 664
[#2770241] 16.04.19 17:21 · odgovor na: shevchenko (#2770074)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
vse vam bo crknilo ob masovni uporabi.

ampak takrat bodo evrcki od postavitve polnilnic ze na varnem.

aleluja!
Če se 1 milijon avtomobilov priklopi čez noč na vtičnico in napolni za dnevne potrebe (5 kWh - 30 do 50 km) z močjo 2 kW (šuko vtičnica) bo avto poln v 3 urah (čez noč seveda), obremenitev bo manjša, kot je obremenitev istih žic čez dan, a porabili bodo skupaj dnevno približno 2 GWh energije, kar je 20% trenutne porabe. Tolko energije(20 do 30%) imamo dnevno preveč.
S zamenjavo vseh avtombilov za električne se nič na elektro omrežju ne bo spremenilo.
comteo sporočil: 664
[#2770245] 16.04.19 17:29 · odgovor na: shevchenko (#2770154)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> 2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?
>
> BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
1. Omrežje je zadosti močno za polnjenje vseh milijon avtomobilov v Sloveniji (dnevno avtomobili porabijo 5 do 6 kWh energije, kar se na šuko vtičnici napolni v 3 urah čez noč. S tem nočna poraba ne preseže dnevno porabo. Če čez dan izdrži omrežje, bo tudi čez noč.

2. Ne bomo, ker ni potrebe. 1 milijon avtomobilov (ko vse zamenjamo) je zgolj 2 GWh energije dnevno, kar je zgolj 20% trenutne porabe. Dnevno imamo 20 do 30% energije preveč. ČE ta višek damo v baterije imamo energije danes preveč. PRoblem je samo v času. Avtomobil se mroa polniti natako takrat, ko je energije preveč. KEr bo va naslednjem trenutku energije premalo. To pomeni, da bo avtomobil mogel bit priklopljen na polnilnico vedno, ko se ne bo peljal, a polnil se bo takrat, ko bo energije preveč.
ČE pa uporabnik nujno rabi 100% (in mu trenutnih 80% ni zadosti) klikne na gumb na mobilniku in reče "polni zdaj do konca, vseeno mi je kakšna je cena energije" in bo avto čez kratek čas poln. To že deluje. Električni avtomobili bodo v naslednjih letih bolj podpore elektro sistemu kot naprava za prevoz do točke B. OK? Danes jih je še tolk malo, da ne morejo kaj veliko narediti.
comteo sporočil: 664
[#2770247] 16.04.19 17:32 · odgovor na: bc123a (#2770095)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [amaroki]
> Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...

Saj zato. Hitre polnilnice so edina moznost.
Možnost za kaj?
Mi polnimo avtomobil v soboto. Na šuko vtičnici na dvorišču. Če pozabimo, potem nasldnjo soboto. Ker imam avtonomijo 500km, a žena prevozi dnevno povprečno 30 kilometrov. Kakšne polnilnice neki ???
Čez vikend je poceni energija. Drugače, če sem kje v trgovini, ki ima polnilnico običajno priklopim za teh 20 minut... Ni to bencin, da moraš it na neke črpalke in si mazat prste in izgubljat čas :-)
comteo sporočil: 664
[#2770250] 16.04.19 17:39 · odgovor na: shevchenko (#2770206)
Odgovori   +    0
[shevchenko]
> To so navajeni uporabniki naftnih vozil, ki čakajo, da se avto napolni...(recimo 5 minut s plačevanjem). Vozniki električnih porabimo za polnjenje 10 do 15 sekund - potem gremo delat kaj drugega.

samo ne mi jokcat cez 3 leta, da nisi bil vedel, da ta zgodba ne bo spilala dolgo casa
7 let vozim elektriko. 5 let samo elektriko. Predzadnji avto v družini je star 2 pa pol leti in ima 156.000km.... Zadnji je Kona in ima 500 km avtonomijo... Kaj ne bo špilalo? Kaj ne špila?
Nič cenejšega ne obstaja za prevažat se in nič bolj udobnega, zanimivega. Itak, da bodo kmalu vsi na električnih vozilih in tukaj ni vrnitve. OD 31.12.2017 do danes 400% več električnih vozil. Na Norveškem že čez 50% prodanih električnih. Pa nekaj hibridi.
Strategija RS pravi, da po 2030 ne bomo smeli registrirati nove naftne avtomobile. V mesta ne smeš z dizlom - danes Nemčija, Italija, Francija, Španija, jutri bo tudi Slovenija. Kdo bo to imel, če je drago, nikam ne smeš in komu boš prodal po 2030?
shevchenko sporočil: 21.898
[#2770258] 16.04.19 18:13 · odgovor na: comteo (#2770250)
Odgovori   +    1
Upam da boš tako dobro razpolozen tudi, ko se ti bo cena elektrike podeseterila, pa da ne boš zahteval da ti jo država subvencionira
pobalin sporočil: 14.456
[#2770272] 16.04.19 19:09 · odgovor na: comteo (#2770240)
Odgovori   +    3
[comteo]
> [pobalin]
> Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.

Slabo ugibanje. Slab detektiv.
Danes je z guglom vsak zapečkarski pobalin en slab detektiv. Ki najde forum, na katerem je delež pozitivnega o vaših produktih neprimerno manjši od kritik in pritožb.
evsvet.eu/viewtopic....2d3b619cbf

Trenutno stanje Zavoda Zadihaj, Inštituta za trajnostno mobilnost in prijazne energije, Slovenska Bistrica: v stečaju
www.bizi.si/ZAVOD-ZA...V-STECAJU/
Zakaj zavraga ste za opravljanje "raziskovalnr in razvojnr dejavnosti na drugih področjih naravoslovja in tehnologije" rabili pet bančnih računov v treh bankah?
erar.si/prejemnik/93977867/
Da bi lažje pretakali skoraj 150 javnih jurjev za zaposlovanje in podjetništvo? Podjetništvo kot zavod, ker ni treba javno razkriti poslovnih knjig?

Seveda se potem postavi vprašanje, od koga se danes kaj kupuje, od Implere, Elevata, Zavoda Zadihaj ali koga četrtega. Ampak s tem naj se ukvarjajo profesionalci za poganjanje javnega denarja v vse mogoče kripto projekte, ki sledijo trenutni ideološki modi. Saj denar je za to, da kroži, to je bistvo krožnega gospodarstva, katerih preroke najbrž naskakujete.
Smo edini, ki v Sloveniji in širše razvijamo in proizvajamo DC hitre polnilnice. Imamo tudi največ postavljenih DC polninic v Sloveniji v upravljanju. (nekaj je seveda uvoznikov, ki preprodajajo tuje polnilnice).
Na vaši spletni strani nisem našel nobenih referenc, kot jih ima npr. vaš deklarirani partner Sitel.
Nimamo potrebe v časopisju sebi delat reklamo.
Šur, zato je bilo objavljeno tole tukaj, zato ste lani sodelovali v igri Financ za energetsko učinkovitost in zato je bilo pred dobrim letom tukaj objavljeno tudi vaše razsvetiteljsko pismo,
oe.finance.si/886491...ajo-logiko
pod katerim sem na dolgo komentiral, ampak se takrat niste oglasili.
forum.finance.si/?m=...026&single

Lahko pa vsaj zdaj napišete, kako je bilo nekoč davno s projektom TTParking in zakaj ni bilo.
Slabo predvidevate.
Morda. Čas za objavo letnih poročil 2018 se bliža, sicer bomo pa videli čez nekaj let.

Lep pozdrav, pobalin
bc123a sporočil: 48.253
[#2770281] 16.04.19 19:32 · odgovor na: comteo (#2770247)
Odgovori   +    2
[comteo]
> [bc123a]
> > [amaroki]
> > Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...
>
> Saj zato. Hitre polnilnice so edina moznost.

Možnost za kaj?
Mi polnimo avtomobil v soboto. Na šuko vtičnici na dvorišču. Če pozabimo, potem nasldnjo soboto. Ker imam avtonomijo 500km, a žena prevozi dnevno povprečno 30 kilometrov. Kakšne polnilnice neki ???
Čez vikend je poceni energija. Drugače, če sem kje v trgovini, ki ima polnilnico običajno priklopim za teh 20 minut... Ni to bencin, da moraš it na neke črpalke in si mazat prste in izgubljat čas :-)
Tvoja anekdota je za splosno veljavno logiko nepomembna. Jaz suko vticnice doma nimam, ker zivim v bloku.

Skratka, idiotizem.
pobalin sporočil: 14.456
[#2770294] 16.04.19 20:30 · odgovor na: (#2770278)
Odgovori   +    2
Živi bili pa vidjeli. :-)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2770302] 16.04.19 21:13 · odgovor na: bc123a (#2770281)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [comteo]
> > [bc123a]
> > > [amaroki]
> > > Po desetih urah v službi bom komaj čakal, da preživim še uro na polnilnici...
> >
> > Saj zato. Hitre polnilnice so edina moznost.
>
> Možnost za kaj?
> Mi polnimo avtomobil v soboto. Na šuko vtičnici na dvorišču. Če pozabimo, potem nasldnjo soboto. Ker imam avtonomijo 500km, a žena prevozi dnevno povprečno 30 kilometrov. Kakšne polnilnice neki ???
> Čez vikend je poceni energija. Drugače, če sem kje v trgovini, ki ima polnilnico običajno priklopim za teh 20 minut... Ni to bencin, da moraš it na neke črpalke in si mazat prste in izgubljat čas :-)

Tvoja anekdota je za splosno veljavno logiko nepomembna. Jaz suko vticnice doma nimam, ker zivim v bloku.

Skratka, idiotizem.
Khmm, ma ne me basat, v katerem bloku pa to živiš u Sudanu ? :)
www.google.si/search...66&bih=605
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2770317] 16.04.19 23:28 · odgovor na: comteo (#2770241)
Odgovori   +    1
[comteo]
> [shevchenko]
> vse vam bo crknilo ob masovni uporabi.
>
> ampak takrat bodo evrcki od postavitve polnilnic ze na varnem.
>
> aleluja!

Če se 1 milijon avtomobilov priklopi čez noč na vtičnico in napolni za dnevne potrebe (5 kWh - 30 do 50 km) z močjo 2 kW (šuko vtičnica) bo avto poln v 3 urah (čez noč seveda), obremenitev bo manjša, kot je obremenitev istih žic čez dan, a porabili bodo skupaj dnevno približno 2 GWh energije, kar je 20% trenutne porabe. Tolko energije(20 do 30%) imamo dnevno preveč.
S zamenjavo vseh avtombilov za električne se nič na elektro omrežju ne bo spremenilo.
Šjor comteo malo "serješ klanfe". Trenutno elektro prvoborci igrate na karto malega števila el. avtomobilov, na subvencije države ob nakupu in se šlepate na poceni gospodinjsko elektriko. Ko bo število električnih avtomobilov naraslo in bo bistveno večje od današnjega bo država izgubila ogromno davka od prodaje tekočih goriv. Kakšna bo takrat cena elektrike za polnjenja el. konjičkov? Če bi se zaradi tega povečala cena "gospodinjske" elektrike, bi bil to kriminal, ker bi za polnjenje nekaterih konjičkov plačevali vsi uporabniki gospodinjske elektrike. Ja?

Naslednja tvoja težava je, da se tvoji računi s porabljenimi GWh nanašajo na to, da se VSI avtomobili vedno polnijo konstantno z malo močjo (ponoči).

Potem pa komentirajmo še naslednjo, za sedaj hipotetično, situacijo. Tankštela ima 4 polnilce in pred vsakim so 4 el. avtomobili s popolnoma praznimi baterijami. Ti si zadnji v vrsti. Kako dolgo bo trajalo čakanje in kako dolgo bo trajalo "tankanje" elektrike? Torej koliko časa traja "tankanje" štroma, če imajo polnilci 20kW in koliko, če so polnilci ala Teslini "V3" superchargerji z močjo 250kW.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2770338] 17.04.19 08:18
Odgovori   +    1
Se strinjam. Za normalne (s tenutnega vidika smiselne) potrebe so dovolj baterije okoli 30 kWh. To se preko noči napolni lahko doma in med službo na parkirišču prek normalnih priključkov. Res smiselen električni prevoz je v mestih in okolici za krajše razdalje (recimo do 100 km v obe smeri). Za večje in močnejše avtomobile je odlična rešitev priključni hibrid. Seveda bodo tudi močnejši avtomobili električni, ampak še dolgo ne bo to prevladujoče v tem razredu.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2770340] 17.04.19 08:26 · odgovor na: bc123a (#2770058)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Dokler je uporabnikov elektricnih avtov samo toliko, kot je pocasnih polnilnic seveda ni potrebe po hitrih. Ko pa ne bodo mogli VSI elektricarji parkirati cel dan ob pocasnih parkirnih mestih bo pa zelo pomembno, da lahko avto napolnis na poti iz sluzbe domov...
NE.
Električna vozila manjših zmogljivosti (avti, kolesa, skuterji, trikolesniki) se bodo večji del polnili ponoči doma in med službo na ustrezno opremljenih parkiriščih firm in drugih. Ali pa jih sploh ne bo. Večinoma se rabi majhen avto za majhne razdalje, ki pa najbolj onesnažuje gosto naseljene predele v mestih in okolici, če je na bencin ali dizel. Za razdalje stotin in tisoč km, je druga zgodba.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2770343] 17.04.19 08:31 · odgovor na: shevchenko (#2770154)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> 2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?
>
> BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
A si kdaj razmišljal, da je zelo blizu čas, ko bo poraba elektrike mORALA biti enaka podnevi kot ponoči, praktično brez konic. In da to ne bo nemogoče niti ob nestabilnih OVE? Logično je, da je rezerva za električne avte, dokler je ponoči poraba manjša. Električni avto je majhno okretno vozilo za manjše razdalje in manjše hitrosti.

Strani: 1 2