Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[shevchenko]
> 2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?
>
> BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
1. Omrežje je zadosti močno za polnjenje vseh milijon avtomobilov v Sloveniji (dnevno avtomobili porabijo 5 do 6 kWh energije, kar se na šuko vtičnici napolni v 3 urah čez noč. S tem nočna poraba ne preseže dnevno porabo. Če čez dan izdrži omrežje, bo tudi čez noč.

2. Ne bomo, ker ni potrebe. 1 milijon avtomobilov (ko vse zamenjamo) je zgolj 2 GWh energije dnevno, kar je zgolj 20% trenutne porabe. Dnevno imamo 20 do 30% energije preveč. ČE ta višek damo v baterije imamo energije danes preveč. PRoblem je samo v času. Avtomobil se mroa polniti natako takrat, ko je energije preveč. KEr bo va naslednjem trenutku energije premalo. To pomeni, da bo avtomobil mogel bit priklopljen na polnilnico vedno, ko se ne bo peljal, a polnil se bo takrat, ko bo energije preveč.
ČE pa uporabnik nujno rabi 100% (in mu trenutnih 80% ni zadosti) klikne na gumb na mobilniku in reče "polni zdaj do konca, vseeno mi je kakšna je cena energije" in bo avto čez kratek čas poln. To že deluje. Električni avtomobili bodo v naslednjih letih bolj podpore elektro sistemu kot naprava za prevoz do točke B. OK? Danes jih je še tolk malo, da ne morejo kaj veliko narediti.