Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[pobalin]
> Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.

Letos kot prvih 3,5 meseca 2019 ali letos kot lani, 2018?
Zasedenost letos/lani/v paleolitiku...?

> povedal direktor podjetja Implera Teo Bunta

Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
Slabo ugibanje. Slab detektiv.

Smo edini, ki v Sloveniji in širše razvijamo in proizvajamo DC hitre polnilnice. Imamo tudi največ postavljenih DC polninic v Sloveniji v upravljanju. (nekaj je seveda uvoznikov, ki preprodajajo tuje polnilnice).

Nimamo potrebe v časopisju sebi delat reklamo.
Govoril sem zgolj resnico na podlagi realni podatkov - čeprav nam je to lahko v škodo. DC polnilnice so nujno potrebne samo v izjemnih primerih in sklado s tem ne obstaja nek poslovni model za investiranje v le te. Lastnik od njih nikoli ne bo imel profit.

V tekstu ugotavljamo, da na hitrih polnilnicah SODO - na avtocestah, število polnjenj znaša 1,1 polnjenje na dan. To za leto 2018. V letu 2017 je bilo 0,9 polnjenja na dan. Vmes se je število električnih priključnih vozil povečalo za 400% (iz 500 na 2150).
Novejša vozila s (pre)velikimi baterijami za dnevne potrebe enostavno ne zahajajo sploh na polnilnice. Ljudje napolnijo vozila doma, v službi ali v trgovini, ko nakupujejo.

Lep pozdrav, teo



elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/

Vsak berač svojo malho hvali in vsaka taka samohvala je dobra za en člančič v promoglasni prilogi/portalu. Ne vem pa, če je taka prav dobra za prepričljivo promocijo. Če čisto resno ponudbo s pomočjo hitropoteznega žurnalizma, ker takšen pač je v tem lajfu, predstaviš kot prodajalec kačjega olja, tvoja roba pač izgleda kot kačje olje.
Slabo predvidevate.