2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

jurijjurij sporočil: 4.944
[pobalin]
> Leta 2017 je bilo 340 polnjenj v vsem letu, letos 2.150. Zasedenost je 12 minut na dan.


Naj ugibam: ima v ponudbi samo počasne polnilnice? Ata gugel: ja, mož putuje Mojom Deželom ter promovira in prodaja svoje firme robo.
elevat.eu/
Predlani še skromno in z izgubo, v zadnjem času pa celo z blokadami računa.
www.stop-neplacniki....ozila-doo/
Ni čisto tako na izi kot si ti pobalin predstavljaš, ker so pač tehnične podrobnosti (zakonitosti) neizprosne. Nekaj malega o hitrih polnilnicah (za splošno tehniško izobrazbo, ki jo močno pogrešamo pri zelenih prvoborcih):

1. Novi Teslini "V3" superchargerji dosegajo moči 250kW(*), kar pomeni, da lahko Model3 v 5 minutah napolnijo za 100km (pri kateri hitrosti je ta doseg??). Čas polnjenja je sprejemljiv, doseg pa ne.

2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?

BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

Seveda ni potrebno, da so vsi polnilci tako zmogljivi (**) se pa časi polnjenja znatno podaljšajo in s tem čakalna doba in vrste. Ja, kapiš?


(*) www.theverge.com/201...s-location

(**) www.drivingelectric....charger-uk

(***) en.wikipedia.org/wik...ower_Plant