Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Torej je cena vrtanja dvocevnega tunela v Avstriji okoli 160 M€/km. V primeru 2TDK se bodo tudi izvrtali 2 cevni tuneli, opremil se bo pa samo 1, drug bo za evakuacijo.
Pa vrtanje ne bo pod tako visokimi gorami kot v Avstriji. In na koncu, ko bo res prišlo do kakšne nesreče v predoru, bodo ugotovili, da ne morejo iz enega v drug predor.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769341

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Torej je cena vrtanja dvocevnega tunela v Avstriji okoli 160 M€/km. V primeru 2TDK se bodo tudi izvrtali 2 cevni tuneli, opremil se bo pa samo 1, drug bo za evakuacijo.

Pa vrtanje ne bo pod tako visokimi gorami kot v Avstriji. In na koncu, ko bo res prišlo do kakšne nesreče v predoru, bodo ugotovili, da ne morejo iz enega v drug predor.
Višina gore ni nek nepremagljiv problem. Večji problem je geološka sestava. Kolikor vem so se pod Golico vrtanja s TBM krepko zaustavila zaradi nepredvidenih razmer. In pomisli pod Karavankami še nihče ni prišel na idejo uporabe TBM, predobro vedo zakaj.

Iz enega v drugi predor na 2TDK se bo dalo iti v vsakem primeru. Se že delajo dostopne ceste. k vsakemu predoru in noben pameten inženir tunelogradnje ne bo v kraških razmerah uporabil tunelovrta. So delali pri Soških elektrarnah, so kmalu obtičali zaradi nedolžne gline v dolžini recimo 100m, pa ni več navdušenja. Problem je seveda Kras s številnimi presenečenji. In s TBM si lahko hitro občutno ustavljen. Poleg tega se da "ročno" napasti več tunelov hkrati, lahko se jih napade tudi iz različnih strani (glej časovnico v Investicijskem programu, Tabela 49) in se izniči prednost hitrejšega kopanja z omejenim številom TBM naprav.

Strani: 1