Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[kzupanc]
> [FIN-454644]
> To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.

To seveda. Normalno pričakujem, če bi se leta 2019 vozil iz MB v LJ v službo z vlakom, da vožnja traja okoli 1 uro. A je to hitri vlak? Ne vem, po moje ne.
Koliko časa pa danes res potuje, kdor se vozi, pa ne vem :) :)
Saj ne veš, kako hitro vozi hitri vlak. Sem že napisal, da ima (oziroma je imel pred 3 leti) ICE vlak med Hamburgom in Munchnom voznoredno potovalno hitrost 125,7 km/h, z dvema odsekoma z višjo, 170-180 km/h. Tudi med Munchnom in Berlinom po tvoje ni hitri vlak, 586 km premaga samo v 4:36.
Glede na konfiguracijo proge, dolžino obstoječe trase 157 km med MB in LJ, bi to pomenilo precej večjo potovalno hitrost, preko 150 km/h. V Nemčiji, Avstriji, Švici kaj takega skorajda ne boš videl. Na primer, razdalja Milano Torino (148,3 km) in Frechiarossa vozi okoli 50 minut po progi za visoke hitrosti z Vmax>=250 km/h. Toliko, kakšne potovalne hitrosti, oziroma čase se sme pričakovat.