Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.966
Dragi Marijan.

Juge je konec. Zakaj? Sprva zato, ker na neki točki, od leta 1975 dalje recimo, ni več bazirala na enostavnih ekonomskih predpostavkah. Potem se je ekonomsko krhala, dalje je prišel nacionalizem. Ok, v zgodovini je to običajen vzorec.

Drugi tir delamo zaradi Luke Koper, ne pa zaradi EU in čezmejnega prometa. Slednji teče od Sežane, Divače dalje, če se ne motim.

Luka Koper ima v blagu še do 30% možnosti povečanja kapacitet. Potem se morajo Koprčani (pa še kaj Ankarančanov) množično izseljevati. To se ne bo zgodilo.

Sedanjemu edinemu tiru je mogoče z nadgradnjami povečati kapaciteto za 30%. Za 200 mio eur.

Danes kamioni, ki vozijo v Luko, niso moteči ali škodljivi za promet na relaciji Kozina - Koper. Tudi onih 40 več na dan kasneje ne. Potem je to stvar organizacije dela v Luki, kako in kaj ter dogovora recimo s kakim Dars.

Kaj potrebujemo?
- Nujno posodobljeno dvotirno progo od Divače naprej v notranjost.
- Posodobljen edini tir Divača - Koper.
- 3. pas na AC od Divače dalje do LJ (ker danes kamionski promet zavija v Sežano, mar ne?... in tako bo še naprej, pojačano, brez naših modrovanj)

Tako, praktična pamet to veleva. Jaz, to vem, jo premorem, je pa problem, ko se moraš načakati, da to še kdo razume. In zato v Sloveniji tako capljamo ter izgubljamo resurse.