Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[]
Papir vse prenese, realnost pa bo : dražja. Vsi vemo, da bo na koncu račun: ne 1 mlrd, ampak 1,4 mlrd.
Končna cena 1,4 miljarde z DDV, bo pravzaprav potrdila pravilnost izračunov v projektu, saj je po tekočih cenah predviden strošek 1,15 miljarde€ brez DDV.

Mogoče je tudi ta povišani znesek je gradbenih cenah za avstrijski standard OK, ampak nima zveze z rentabilnostjo projekta, ki je nekje med 700 in 900 mio eur.
O rentabilnosti infrastrukturnih projktov se lahko razpravlja v nedogled. Lep primer je Tunel pod Rokavskim prelivom. Na vztrajanje Anglije se je gradil na privatni osnovi. Seveda je družba bila pred bankrotom prvo leto obratovanja in jih je vlada rešila. Toda ali je tunel nerentabilen, nasedla investicija? Ga ni več cepca, ki bi izjavil kaj takega!

Avstrijska proga pod Golico bo stala okoli 10 miljard, sam tunel preko 5, in tovornega prometa ne bo toliko kot ga je danes iz Kopra. Bo sicer potniški, ampak tudi na koprčanki bi se spodobilo uvesti potniški promet, na sedanj ga tako rekoč ni več. In ne da bi nadgradili progo proti Ljubljani bi ICE vlak vozil s kar primernim porovalnim časom okoli 1:30. Seveda je pa vse samo v percepciji železnice. So mi oni dan povedali, da bi si Ribničani raje odsekali roko, kot šli z vlakom v Ljubljano.

Pri nas itak vse velike projekte delamo z napačnega konca. Najprej bomo naredili mega projekt, potem pa 3 leta kasneje ugotavljali, da se ekonomsko ne izplača in da ne pokrijemo niti vzdrževanja vseh tunelov, naprav, viaduktov...hja, vzdrževanje bo tudi stalo 1 mlrd eur v 25 letih ali 40 mio eur letno appr., ampak kakor tega nihče ne vidi.
Prevozniki bodo plačevali spodobno uporabnino. Ta o 40 M€ letno je pa malo bosa, se mi zdi da se letno isti velikostni razred porabi za redno vzdrževanje vseh prog v Sloveniji, imaš konkretne podatke? Moji pravijo, da je strošek leta 2011 bil predviden v višini 36M€, www.google.com/url?s...My01xXnhGj Dokler ne postrežeš s konkretnimi podatki, boš pač obveljal za blebetača.

Halo, tudi babilonski stolp niso dokončali. Teš 6 so, pa vidimo, kje smo. V minusu realno.
Realno pa vseeno daje 1/3 elektrike, brez katere bi v lanski zimi imeli težave, saj je bojda izpad ene Kosovske TE povzročil drastično spremembo omrežne frekvence. In pri izkrivljenih cenah elektrike, zaradi masovnega subvencioniranja določenih virov imajo izgubo tako rekoč vse termoelektrarne v Evropi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769106

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.961
Dragi Marijan.

Juge je konec. Zakaj? Sprva zato, ker na neki točki, od leta 1975 dalje recimo, ni več bazirala na enostavnih ekonomskih predpostavkah. Potem se je ekonomsko krhala, dalje je prišel nacionalizem. Ok, v zgodovini je to običajen vzorec.

Drugi tir delamo zaradi Luke Koper, ne pa zaradi EU in čezmejnega prometa. Slednji teče od Sežane, Divače dalje, če se ne motim.

Luka Koper ima v blagu še do 30% možnosti povečanja kapacitet. Potem se morajo Koprčani (pa še kaj Ankarančanov) množično izseljevati. To se ne bo zgodilo.

Sedanjemu edinemu tiru je mogoče z nadgradnjami povečati kapaciteto za 30%. Za 200 mio eur.

Danes kamioni, ki vozijo v Luko, niso moteči ali škodljivi za promet na relaciji Kozina - Koper. Tudi onih 40 več na dan kasneje ne. Potem je to stvar organizacije dela v Luki, kako in kaj ter dogovora recimo s kakim Dars.

Kaj potrebujemo?
- Nujno posodobljeno dvotirno progo od Divače naprej v notranjost.
- Posodobljen edini tir Divača - Koper.
- 3. pas na AC od Divače dalje do LJ (ker danes kamionski promet zavija v Sežano, mar ne?... in tako bo še naprej, pojačano, brez naših modrovanj)

Tako, praktična pamet to veleva. Jaz, to vem, jo premorem, je pa problem, ko se moraš načakati, da to še kdo razume. In zato v Sloveniji tako capljamo ter izgubljamo resurse.
depersin sporočil: 10.224
[MarijanMacek]
Končna cena 1,4 miljarde z DDV, bo pravzaprav potrdila pravilnost izračunov v projektu, saj je po tekočih cenah predviden strošek 1,15 miljarde€ brez DDV.
Še vedno imamo neracionalen zavoj, ki po nepotrebnem podlajša progo - kar je bilo smiselno takrat, ko se je Italija še zavzemala za priključitev, zdaj nima smisla.
So mi oni dan povedali, da bi si Ribničani raje odsekali roko, kot šli z vlakom v Ljubljano.
Pri današnjih povezavah je to čisto razumljivo.
Prevozniki bodo plačevali spodobno uporabnino.
Prevozniki po cestah bodo subvencionirali nerentabilne prevoze po tej progi.

Strani: 1