Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0430ABAKU]
> [FIN-454644]
> To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.

Šanghajski maglev je dolg 30 km.
Po mojem je proga Koper-Ljubljana-Maribor dovolj dolga za hitri vlak.
Zdaj tole vozi nesprejemljivo dolgih vsaj 5 ur.

Ravno včeraj sem kupoval vozovnico Benetke-Milano za 1. maj.
Slabih 300 km (kot Koper-Maribor), vozi vsake pol ure in vožnja traja 2 uri in pol.
Niti ne pomišljam, da bi šel z avtom.
Maglev v šanghaju je edini, bodočnost mu ni videti, ker ni kompatibibilen z nobenim od obstoječih kopenskih omrežij. Bodo nekateri rekli da je bodočnost v hyperloopu. Ta že veselo dela, vsaj tako je bilo poročano. (No bolj trezni pravijo, da je gospod izumil predor).
Ampak si opazil da ponos Italije Frecciarossa ustavlja v nekih 5 malih krajih kot so recimo Peschiera del Garda. Sicer pa vozi iz Trsta v Torino 5:10, se ne splača motoviliti z nekimi poleti. Da pa našega ABAkusa malce ohladim, ICE med Hamburgom in Munchnom ima, oziro je imel pred 3 leti 11 postankov in temu primerno potovalno hitrost 126 km/h. Torej ni ovire, da med KP in MB ne bi vozil nek hitrejši vlak s postankom še v Ce in Postojni. Tehnično ni problem, problem ali so se Slovenci pripravljeni voziti z vlakom.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769045

Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[MarijanMacek]
> [0430ABAKU]
> > [FIN-454644]
> > To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.
>
> Šanghajski maglev je dolg 30 km.
> Po mojem je proga Koper-Ljubljana-Maribor dovolj dolga za hitri vlak.
> Zdaj tole vozi nesprejemljivo dolgih vsaj 5 ur.
>
> Ravno včeraj sem kupoval vozovnico Benetke-Milano za 1. maj.
> Slabih 300 km (kot Koper-Maribor), vozi vsake pol ure in vožnja traja 2 uri in pol.
> Niti ne pomišljam, da bi šel z avtom.

Maglev v šanghaju je edini, bodočnost mu ni videti, ker ni kompatibibilen z nobenim od obstoječih kopenskih omrežij. Bodo nekateri rekli da je bodočnost v hyperloopu. Ta že veselo dela, vsaj tako je bilo poročano. (No bolj trezni pravijo, da je gospod izumil predor).
Ampak si opazil da ponos Italije Frecciarossa ustavlja v nekih 5 malih krajih kot so recimo Peschiera del Garda. Sicer pa vozi iz Trsta v Torino 5:10, se ne splača motoviliti z nekimi poleti. Da pa našega ABAkusa malce ohladim, ICE med Hamburgom in Munchnom ima, oziro je imel pred 3 leti 11 postankov in temu primerno potovalno hitrost 126 km/h. Torej ni ovire, da med KP in MB ne bi vozil nek hitrejši vlak s postankom še v Ce in Postojni. Tehnično ni problem, problem ali so se Slovenci pripravljeni voziti z vlakom.

Strani: 1