25 min
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
42 min
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
4 ure
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
5 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
6 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
7 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
8 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2
19 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
20 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
22 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
22 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
22 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
22 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
23 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
24 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
24 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 dan
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0430ABAKU]
> [FIN-454644]
> To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.

Šanghajski maglev je dolg 30 km.
Po mojem je proga Koper-Ljubljana-Maribor dovolj dolga za hitri vlak.
Zdaj tole vozi nesprejemljivo dolgih vsaj 5 ur.

Ravno včeraj sem kupoval vozovnico Benetke-Milano za 1. maj.
Slabih 300 km (kot Koper-Maribor), vozi vsake pol ure in vožnja traja 2 uri in pol.
Niti ne pomišljam, da bi šel z avtom.
Maglev v šanghaju je edini, bodočnost mu ni videti, ker ni kompatibibilen z nobenim od obstoječih kopenskih omrežij. Bodo nekateri rekli da je bodočnost v hyperloopu. Ta že veselo dela, vsaj tako je bilo poročano. (No bolj trezni pravijo, da je gospod izumil predor).
Ampak si opazil da ponos Italije Frecciarossa ustavlja v nekih 5 malih krajih kot so recimo Peschiera del Garda. Sicer pa vozi iz Trsta v Torino 5:10, se ne splača motoviliti z nekimi poleti. Da pa našega ABAkusa malce ohladim, ICE med Hamburgom in Munchnom ima, oziro je imel pred 3 leti 11 postankov in temu primerno potovalno hitrost 126 km/h. Torej ni ovire, da med KP in MB ne bi vozil nek hitrejši vlak s postankom še v Ce in Postojni. Tehnično ni problem, problem ali so se Slovenci pripravljeni voziti z vlakom.